Sunden112 Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg har lyse sitt 2 mbit bredbånd med fast ip adresse og har dlink 624 router og tre maskiner som skal gå i nettverk en maskin skal gå som server og ftp, og de to andre koplet i nettverk med internett... Jeg vet at både server og de to andre maskinene må statisk ip. Er usikker på hvordan jeg går fram... Er det noen som har gjort dette før på dlink 624 ? Er det noen som kan hjelpe meg med konfigurasjonen ? Lenke til kommentar
madmanX Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Det er ikke noe problem å kjøre server og ftp. Regner med at du mener webserver. Du må åpne porten i routeren og angi hvilken ip du skal route den til. Serveren din må ha fast ip internet, kun routeren som går ut mot nett. Du finner hvordan du skal sette opp routeren her: http://support.dlink.com/techtool/BrainTre....asp?RowID=1449 Lenke til kommentar
Sunden112 Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Takker for hjelpen! Du ga meg en ledetråd der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå