BuffyAnneSummers Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Eller hvor pent ansiktet er? Hva er det du tror vil være mest minneverdig? At man hadde en superkropp eller at man hadde en fint og søtt fjes som (muligens) matchet personen sin fantastiske personlighet? Jeg for min del tar fjes over kropp anytime. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Det man minnes er personligheten, spesielle inntrykk, opplevelser og lukter. Utseende, ansikt eller kropp, glemmes fort. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Fremdeles.. En utrent kropp kan man gjøre noe med, ett stygt tryne derimot.. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 ja takk begge deler heter det. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Fremdeles.. En utrent kropp kan man gjøre noe med, ett stygt tryne derimot.. Vel, det er ikke uvanlig at folk får penere ansikt om de går ned fra veldig overvektig til noe som er nærmere normalen Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Vel, det er ikke uvanlig at folk får penere ansikt om de går ned fra veldig overvektig til noe som er nærmere normalen Nå sa jeg ikke at det gjaldt ekstremt overvektige, men man ser lett hvis man er noe undervektig i fjeset. Trenger ikke å være så mye, det syns alikevel, og er lite pent. Mye mindre penere enn hvis man hadde hatt litt ekstra, mener nå jeg. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Det kommer jo an på situasjonen, men det er jo likevel slik at man i noen tilfeller faktisk kan endre på hvordan man ser ut i trynet. Slik uten å ta operasjoner, altså. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Mener du sminke? Det blir juks på samme måte som å tegne på seg sixpack, eller bruke korsett for å få midjen man ikke har. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Mener du sminke? Det blir juks på samme måte som å tegne på seg sixpack, eller bruke korsett for å få midjen man ikke har. Moro at 90% av alle jenter er juksemakere da Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Mener du sminke? Det blir juks på samme måte som å tegne på seg sixpack, eller bruke korsett for å få midjen man ikke har. Nei, jeg mener at noen personer kan få et penere ansikt dersom de er skikkelig feit og deretter går ned i vekt. Samme om man er sykelig tynn og legger på seg litt. Når jeg serpå slankeprogrammer på TV så ser jeg dette støtt og stadig, både i menn og kvinner. Lenke til kommentar
krix Skrevet 17. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2012 mange menn som liker jenter som er ekstremt feite;) Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Nei, jeg mener at noen personer kan få et penere ansikt dersom de er skikkelig feit og deretter går ned i vekt. Samme om man er sykelig tynn og legger på seg litt. Når jeg serpå slankeprogrammer på TV så ser jeg dette støtt og stadig, både i menn og kvinner. Når det gjelder sykelig overvekt så er jeg enig i at det blir like stygt i fjeset som med sykelig undervekt, men når man snakker om noen som har kanskje 10-15-20 kg ekstra kontra en som har 10-15-20 kg undervekt så vinner overvekt lett. Moro at 90% av alle jenter er juksemakere da Er ganske foruroligende det! Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg har 15 kg overvekt, og ansiktet mitt hadde garantert sett bedre ut med 0 kg overvekt. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg har 15 kg overvekt, og ansiktet mitt hadde garantert sett bedre ut med 0 kg overvekt. Men du hadde vært mye mye mye mindre attraktiv med 15 kg undervekt. Det er DET jeg sier Lenke til kommentar
krix Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg har 15 kg overvekt, og ansiktet mitt hadde garantert sett bedre ut med 0 kg overvekt. Men du hadde vært mye mye mye mindre attraktiv med 15 kg undervekt. Det er DET jeg sier ser poenget ditt:) var jo en grunn til at jeg startet tråden;) Lenke til kommentar
krix Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Ja, det er jo forskjell på lubben og bælfeit. Hengepupper er da bare digg. liker best bælfeit jeg:P Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 En ting jeg iallefall har merket er spesielt ved feite jenter er mindre hårsåre, og ikke minst mer "greie" enn disse deilige dyra. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Dersom du havner i fengsel kan hun smugle inn ting i valkene sine. Ei baufil, sigaretter, flaske whiskey... Kvikk-lunsj (såfremt den overlever fra butikken til fengslet). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå