krix Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Måtte bare få ut dette, for det er så mange her ute i verden som tror "vi feite" er late og ikke gidder noe. Jeg er helt utslitt bare ved å gå opp trappa hjemme. Postet av anonym: 45311a714d42691025e32ab00b62a136 Bare innse det, du er lat. til trådstarter: er du en puppemann eller rumpemann? dryge damer har gjerne større pupper. tja. ingen av de.... Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Det er vell i å forseg ingenting positivt med veldig tjukke jenter? Sjølvsagt kan ei veldig tjukk jente vere den flottaste jenta du har møtt, men når det kjem til utsjåande, så syns eg slanke (ikkje tynne, kan vere minst like stygt som tjukke jenter) er dei finaste. Akkurat det same kan vell seiast om mannfolk? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg jobbet med ei som er kanskje rett over grensen til å være overvektig( i følge bmi-skalaen) og jeg synes hun er en super jente med verdens herligste latter. Etter å ha jobbet med henne i ca 1 år, så ser jeg bilder av henne der hun er slankere, og jeg synes ( av en eller annen merkelig grunn) at hun ikke var så pen på de bildene. Om det har noe med at hun har et litt rundt ansikt vet jeg ikke, men tipper. 1 Lenke til kommentar
krix Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg jobbet med ei som er kanskje rett over grensen til å være overvektig( i følge bmi-skalaen) og jeg synes hun er en super jente med verdens herligste latter. Etter å ha jobbet med henne i ca 1 år, så ser jeg bilder av henne der hun er slankere, og jeg synes ( av en eller annen merkelig grunn) at hun ikke var så pen på de bildene. Om det har noe med at hun har et litt rundt ansikt vet jeg ikke, men tipper. kanskje vant med hun som litt "overvektig"? Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Man kan se på dem både som mennesker men OGSÅ dyr (ku). Da slipper man å kjøpe kjøtt i butikken. Når jula kommer vet jeg hva slags kjøtt jeg skal spise! Det er tross alt jeg som har kost meg med den ;-) DET kan være positivt! Anbefaler dere å ikke gjøre det da. 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Om det har noe med at hun har et litt rundt ansikt vet jeg ikke, men tipper. Jeg har lagt merke til at kvinner med litt mer pleier å ha ett mye mer ungdommelig fjes, mye pga fylden sikkert, men også på grunn av at jeg tror ikke fett rynker så lett Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Ikke vet jeg, men hun har ikke et avlangt ansikt, og hun så bedre ut i dag, enn for noen år tilbake på feriebildene for å si det slik Lenke til kommentar
droidy Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hvis jeg måtte nødlandet i Andesfjellene måtte det helst bli med ei bælfeit trulte Fordi du får flere energirike måltider (chop-chop), eller p.g.a. bedre humør? Eller var det for å få et bedre liggeunderlag? Det spørs hvor tilgivende du hadde vært, når du finner ut at det var hun som forårsaket flyulykken til å begynne med... Et fly kan jo fort blir baktungt / framtungt. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Før du får noe glede av det ender hun opp med det som på svensk kalles "svältröv". Det er en sånn beinete, skrinn rumpe man får hvis man sulter seg slank istedenfor å trene. Vanlig hos unge jenter som lever av salat og Cola light. 1 Lenke til kommentar
krix Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 jeg er rimelig spesiell da; ) Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Heller en dame med litt ekstra kjøtt enn et vandrende skjelett. Selvfølgelig innenfor sine begrensninger, veier damen mer enn meg er det ikke noe særlig hehe. 190cm og 110 kg :0) 2 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg tviler på at ei på 165-170 cm og 108 kg ser i nærheten av så tynn ut som du gjør. Realistisk så vil nok de fleste jenter være feitere enn deg om de er over 80-85 kg. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 jeg er rimelig spesiell da; ) Hvordan da? Lenke til kommentar
krix Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) jeg er rimelig spesiell da; ) Hvordan da? long story.... Endret 9. mars 2012 av krix Lenke til kommentar
krix Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg tviler på at ei på 165-170 cm og 108 kg ser i nærheten av så tynn ut som du gjør. Realistisk så vil nok de fleste jenter være feitere enn deg om de er over 80-85 kg. haha:P Lenke til kommentar
DeniseMe Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Dette var et flott spørsmål for at dem som føler seg litt feit skal se hva som er positivt med dem selv. Men mange av kommentarene folk har skrevet her kan virke ydmykende for dem som faktisk har litt ekstra på kroppen. Sånt som "Feite jenter er feite og det er ikke sexy", er rett og slett unødvendig å skrive. Greit nok at alle har sine egne meninger, men man kan holde dem for seg selv om det kan være sårende for andre. Tykke jenter kan være kjempekoselig - Ingen mennesker er like og alle er helt unike på sin egen måte. Både i personlighet å utseende. Enten de er tykke eller tynne. 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Hva er feit egentlig? Kaller man jenter feit viss de veier over 65kg, makan. Finner jeg ei dame så er det ikke pga hvor mye hun veier. Men jeg synes det er smexy rundt 70-85 er jo deiligt da, spesielt når formene der framme og bak tar det meste!! Men jeg ser etter også personligheten, stort must! Yummy! Endret 15. mars 2012 av iToMaN 2 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 men også på grunn av at jeg tror ikke fett rynker så lett Det sies visst at modne kvinner må velge mellom ansiktet og kroppen. Noen av deltagerne i Mesternes mester kunne nok vært søtere i ansiktet med litt mer fett på kroppen, men da ville de ikke hatt den samme supertrente kroppen. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 men også på grunn av at jeg tror ikke fett rynker så lett Det sies visst at modne kvinner må velge mellom ansiktet og kroppen. Noen av deltagerne i Mesternes mester kunne nok vært søtere i ansiktet med litt mer fett på kroppen, men da ville de ikke hatt den samme supertrente kroppen. Men hva er ''viktigst''? Ett søtt fjes eller en supertrent kropp? Spesielt siden vi skal alle dø uansett.. og da spiller det ingen rolle hvor tynn du er. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Eller hvor pent ansiktet er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå