Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

positivt ved feite jenter?


krix

Anbefalte innlegg

Uten å være for direkte, så har jeg faktisk lagt merke til en ting her i livet. Jenter som kanskje er litt overvektige, ikke nødvendigvis tungvektere, har en felles sak når det gjelder å være hyggelig og omsorgsfull. Føler jenter som kanskje er litt mer feminine, og skal prøve å være penest i gata, kan være hakket kvassere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bedre med en jente som er fit. Med fast rumpe, faste pupper og faste lår :dribble:

 

Ser dessverre ikke noe positivt ved en feit jente. Jeg er aktiv selv og foretrekker derfor at jenta er aktiv også. Når du snakker om feite jenter tenker jeg på jenter som veier over 70kg.

Endret av Heradon
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det er mer varme å stjele fra en feit jente.

 

Hvis jeg måtte nødlandet i Andesfjellene måtte det helst bli med ei bælfeit trulte thumbup.gif

 

Jo mer jeg tenker på det jo større muligheter ser jeg - kall det multitasking (det er jo jenter så eminente på ...)

Med ei sånn trultemor har man sengeleie, kompis (ja, sånn relativt sett), kløvdyr, sexslave, og når man er skikkelig utsulta (og dritlei av det evinnelige maset ...), kan man bare ete opp problemstillingen. Ja, se der du ... new_yes.gif

Lenke til kommentar

Jeg ville si puppene, men jeg har så absolutt sett tilfeller hvor det eneste som IKKE er vokst er puppene :\

 

Men er du ikke en puppe-person så er det vel ikke noe på en <<generell>> basis som er possitivt med ei feit jente, gitt at du er mer seksuelt tiltrukket av den tynnere varianten? -det som er på mote nå.

 

Det er jo kanskje litt nødvendig at du definerer feit og?

 

er alle jenter med bmi'n sottet over det statistisk ideal'e feite?

Endret av Gnurk(homesmasher)
Lenke til kommentar

Hva som er positivt?

 

De har former

Ofte en større rumpe... med pupper ;)

De har sexy legning... ett eksempel er sexy lår.

 

Det er mye positivt med litt store kvinner :)

De har former - rettelse, de har valker.

i tillegg legger det seg masse svette i disse valkene under sex. fysj.

Ofte en større rumpe - som gjør det nesten umulig å få inn mer enn 5cm av snabben i doggy.

med pupper ;) - hengepupper

De har sexy legning... ett eksempel er sexy lår.- sexy lår er slanke lår, noe dem ikke har. fail.

Endret av Sangesland
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva som er positivt?

 

De har former

Ofte en større rumpe... med pupper ;)

De har sexy legning... ett eksempel er sexy lår.

 

Det er mye positivt med litt store kvinner :)

De har former - rettelse, de har valker.

i tillegg legger det seg masse svette i disse valkene under sex. fysj.

Ofte en større rumpe - som gjør det nesten umulig å få inn mer enn 5cm av snabben i doggy.

med pupper ;) - hengepupper

De har sexy legning... ett eksempel er sexy lår.- sexy lår er slanke lår, noe dem ikke har. fail.

Hvis det er jevnt fordelt så er det bare sexy. Hvis ikke så oppstår bare vakler og dritt og det er ikke sexy...

Lenke til kommentar

Store pupper, som oftest.

Store pupper, som ofte henger veldig mye. Ikke min favoritt, egentlig.

 

Egentlig så gjør det meg ikke noe at ei jente er litt overvektig. Det som ikke er like digg er når man får valker og digre berg med fett som henger over andre deler av huden. Men dette gjelder jo egentlig uavhengig av kjønn.

 

Å være feit kler egentlig ingen. Så og si alle ser bedre ut jo mer de går mot normal fettprosent.

 

Utenom det visuelle så tror jeg feite personer oftere har problemer med selvbildet, som igjen kan føre til at man blir usikker på seg selv, noe som ikke ofte er et positivt personlighetstrekk.

 

 

-edit-

bare så det er sagt, jeg er en av de som kunne ha hatt godt av å gå litt mer mot normal fettprosent, for å si det slik.

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...