Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

positivt ved feite jenter?

krix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri hatt sex med en feit jente, så jeg baserer det på logikk.

• De fleste menn finner feite jenter mindre sexy -> blir mindre opphisset
  • Feite jenter har dårlig bevegelighet og stamina -> kjedelig og dårlig sex
  • Feite jenter har ofte dårlig selvtillit og selvbilde -> det er usexy.

Men hey, folk er forskjellige. Finnes sikkert feite gudinner også.

Men de må da jo jobbe hardere for beholde mannen, og kan dermed være bedre i senga?

Lenke til kommentar

Men de må da jo jobbe hardere for beholde mannen, og kan dermed være bedre i senga?

Kanskje de tilfredstiller på andre områder. Baker kake eller noe annet mer nærliggende, LOL

Så du mener at du ikke kan bli tilfreds seksuelt av en feit jente? Det jeg merker ihvertfall er at mange ''større'' jenter kompenserer med stor selvtillit (på utsiden, ihvertfall), og det virker jo som at det faktisk funker. Kan man si at en tynn jente med mindre selvtillit er langt sexiere enn en som er feit og har tilhørende stor selvtillit?

Lenke til kommentar

Det mest positive er at de kan overleve en lang sulteperiode. Men det er ikke like aktuelt som det en gang var.

Det kommer selvfølgelig an på hvor feite de er. Og noen tror det å være helt normalt sunn er å være feit, fordi de blir presentert med så mye som ligger langt under det nivået.

For helsas skyld så vil de fleste tjene på å bli kvitt det de har til overs, så lenge det gjøres gjennom et godt kosthold og trening. For personlighetens skyld, og for de intellektuelle evnene, så kan det lønne seg å være mindre fysisk attraktiv i yngre alder, slik at du ikke har det så lett at du aldri må gjøre en innsats, i en periode samfunnet har satt av for at du skal kunne utvikle deg.

Endret av KarlRoger
Lenke til kommentar

Fedme i seg selv er ikke veldig farlig, det er inaktivitet som er farlig og feite folk er som regel late, har dårlig selvbilde og trøstespiser. Der har du en fin sirkel. Er ingen ting positivt med å være feit. Personlighet har ikke noe å gjøre med vekt. Hvis OP selv er ei feit jente kan hun vurdere å slanke seg i steden for å finne unskyldninger. Hvis det er jenter generelt/OP liker ei som er tjukk, sure go for ittt.

Eller kanskje du kan vurdere å ikke dømme overvektige mennesker under ett og gå ut fra at det handler om latskap. Hadde det handlet om latskap ville ikke så mange slitt med jo-jo-slanking, f.eks. Det er mange lidelser og medisiner som fører til fedme, og sliter man først med det har kroppen vent seg til det og prøver faktisk å legge på seg igjen om man slanker seg for fort.

Det er ikke rart så mange overvektige sliter med dårlig selvbilde når det er så mange som har så nedlatende og forutinntatte holdninger til dem som deg. Så det er faktisk mer DIN skyld at de er overvektige.

1: Jeg tok ikke alle under en kam. Noen er late, andre har sykdommer, 2-3% av overvektige har medisinske problemer/dårlig forbrenning. Fedme er som du sikkert vet en folkesykdom som er resultat av inaktivitet og usunt kosthold.

2: Det er ikke MIN skyld, det er personen selv sin feil. Der ser du igjen, skal finne unskyldninger. Vel hvis vi skal finne en syndebukk kan vi vel skylde på samfunnet :thumbup:

3: jo-jo slanking kan man for selv, det er bare tull å drive med slike dietter da man vet man kommer til å legge på seg etterpå. Sunt kosthold og mosjon er det som skal til, er ikke værre enn det.

4: Føler du deg truffet? Jeg har ingen ting mot overvektige, men man kan for det selv. Som jeg sa tidligere har ikke vekt noe å si på hvordan man er som person.

Endret av LNF
Lenke til kommentar

De tar mindre plass.

LOL :rofl: Du må bo i en vannvittig liten leilighet siden det er et poeng. ;)

Ikke glem at mannen bestandig skal bestemme hvor skapet skal stå - og om det finnes menn som har ett aldri så lite snev av "Jan Thomas" i seg, mener i hvert fall undertegnede at han også kan få lov å lage sengeplasser i det samme skapet, men hva mener nå du om det?

Edit: Glemte å understreke

Jeg er nok både feit OG dum, for jeg skjønner ikke bæret av hva du spør om... Hehe :D

Lenke til kommentar

Kanskje de tilfredstiller på andre områder. Baker kake eller noe annet mer nærliggende, LOL

Så du mener at du ikke kan bli tilfreds seksuelt av en feit jente? Det jeg merker ihvertfall er at mange ''større'' jenter kompenserer med stor selvtillit (på utsiden, ihvertfall), og det virker jo som at det faktisk funker. Kan man si at en tynn jente med mindre selvtillit er langt sexiere enn en som er feit og har tilhørende stor selvtillit?

I de rette omstendigheter, dvs. om jeg har promille på linje med gjestene i 4-stjernes middag, så skulle jeg kanskje klart å bli tilfreds med en feit jente. Ellers, tror jeg neppe jeg ville funnet noe glede i å ha sex med ei feit dundre. Merk at vi sier FEIT og ikke lubben. Feit for meg er valker, XXL og vagging.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Stor selvtillit og altfor mange kilo høres ikke ut som henger sammen egentlig.

Jeg har vel bare motsatt erfaring.

Har ikke jeg sett deg i Den store radioresepsjon-tråden? Det finnes nok unntak.

Finnes det en slik tråd? :p

Vel, om jeg vil ha ei jente med stor selvtillit(dette er såklart ikke det jeg ser først etter såklart) så hadde jeg ikke valgt ei stor ei ;)

Lenke til kommentar

Eksen sier og dette er ordrett: Det er godt å kjenne magekontakt uten å måtte åle seg ned som en pannekake mot målet under. Trang fitte hele veien, ikke bare i åpningen. (Det er ekstra fett inni ho som klemmer ekstra godt rundt pikken...) De er (som oftest) ikke like selvopptatte av sitt eget utseende som "de slanke" og de er ofte mer selvironiske - for de vet at de er tjukke nemlig, de har speil! :D

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...