Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

positivt ved feite jenter?

krix

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Hva er positivt ved å være en feit jente ? / ved feite jenter?

tja, fordeler hmm ... - jo nå vet jeg: Feite jenter er bestandig klar for fettsuging.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller kanskje du kan vurdere å ikke dømme overvektige mennesker under ett og gå ut fra at det handler om latskap. Hadde det handlet om latskap ville ikke så mange slitt med jo-jo-slanking, f.eks. Det er mange lidelser og medisiner som fører til fedme, og sliter man først med det har kroppen vent seg til det og prøver faktisk å legge på seg igjen om man slanker seg for fort.

Det er ikke rart så mange overvektige sliter med dårlig selvbilde når det er så mange som har så nedlatende og forutinntatte holdninger til dem som deg. Så det er faktisk mer DIN skyld at de er overvektige.

Man kan ikke skylde fedme på lidelser og medisiner ene og alene. Det kan være en faktor som bidrar til fedme. Alt handler om hva man putter i kroppen sin, og hvor mye. En person som spiser akkurat like mye som en forbrenner, og begynner på en viss type medisiner, kan bikke over og bli overvektig. Men det betyr ikke at man ikke kan snu kostholdet til det bedre for å gå ned i vekt.

Jeg ser feite folk generelt, klager over at de aldri går ned i vekt selv om de trener. Også sitter de med sjokoladeplata i andre hånda.

Positive egenskaper:

*Ofte snille og søte

*Glad i kos

Negative egenskaper:

*Jeg tenner ikke på det dessverre

(Dette er min mening. Det finnes folk med helt annen oppfatning)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Får klær til å se bra ut.

Å, sier du det ... Ett "vaskebrett" i rosa onepiece - kontra ei trillrund og blid Trultemor i rosa onepiece ... Jeg vet hva jeg synes ser best ut cool.gif

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Får klær til å se bra ut.

Å, sier du det ... Ett "vaskebrett" i rosa onepiece - kontra ei trillrund og blid Trultemor i rosa onepiece ... Jeg vet hva jeg synes ser best ut cool.gif

onepiece ser da bare dumt ut uansett.

Vel, det er nå greit at du synes, men du har aldri sett meg i antrekket ... ph34r.gif

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

De tar mindre plass.

LOL :rofl: Du må bo i en vannvittig liten leilighet siden det er et poeng. ;)

Ikke glem at mannen bestandig skal bestemme hvor skapet skal stå - og om det finnes menn som har ett aldri så lite snev av "Jan Thomas" i seg, mener i hvert fall undertegnede at han også kan få lov å lage sengeplasser i det samme skapet, men hva mener nå du om det?

Edit: Glemte å understreke

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg vil ikke være for mye Off Topic, men tenkte jeg skulle sjekke hva som kom hvis vi snudde dette til: Hva er positivt med slanke jenter vs feite jenter.

Kunne skrevet ut en laaaang liste her, men alt bunner ut i en ting: bedre sex

Det vet du ikke på forhånd

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke være for mye Off Topic, men tenkte jeg skulle sjekke hva som kom hvis vi snudde dette til: Hva er positivt med slanke jenter vs feite jenter.

Kunne skrevet ut en laaaang liste her, men alt bunner ut i en ting: bedre sex

Seriøst? Basert på egne erfaringer, eller logisk konklusjon?

Har aldri hatt sex med en feit jente, så jeg baserer det på logikk.

• De fleste menn finner feite jenter mindre sexy -> blir mindre opphisset
  • Feite jenter har dårlig bevegelighet og stamina -> kjedelig og dårlig sex
  • Feite jenter har ofte dårlig selvtillit og selvbilde -> det er usexy.

Men hey, folk er forskjellige. Finnes sikkert feite gudinner også.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Har aldri hatt sex med en feit jente, så jeg baserer det på logikk.

Da mangler du logikk, siden du ikke dokumenterer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...