Jan Erik Engan Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Sluse Bildet er fjernet. Beskrivelse: ..................................... Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Ok motiv som er greit formidlet! Med den rammen ville jeg vel valgt en bagrunnsfarge litt nærmere midten på gråskalaen, f.eks. rett under "opphavsrett" eller ett knepp til ve....! God 3'er! Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Hei. Et flott bilde, med fine detaljer i vannet som er i bevegelse. Naturlige og pene farger.:-) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Ok motiv som er greit formidlet! Med den rammen ville jeg vel valgt en bagrunnsfarge litt nærmere midten på gråskalaen, f.eks. rett under "opphavsrett" eller ett knepp til ve....! God 3'er! Der må jeg nok bøye meg i støvet ang bakgrunnsfarge;) Takker for kommentar;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Hei. Et flott bilde, med fine detaljer i vannet som er i bevegelse. Naturlige og pene farger.:-) Tusen takk;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg