x-thinkshrink-x Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Kjøpte meg 4 Sickleflow og Sentry 2. Problemet er at viftene lager en slags dirre lyd, noe jeg tror kommer av at viftestyringen er for krafitg. På pakken til viftestyringen står det: A minimum of 10 watts per channel, mens på viftene står det input: 4,2 watt. Det at viftestyringen har minimum 10 watt per channel står selvfølgelig ikke på komplett.. . Er det noen måte jeg kan få fjernet denne irriterende dirre lyden på? Har testet med 140 mm viften i toppen på mitt cm 690 og der kommer ikke denne lyden Endret 2. februar 2012 av x-thinkshrink-x Lenke til kommentar
MacNeil Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Kjent produksjonsfeil fra NZXT sin side. Flere typer vifter som lager denne durelyden. NZXT sa de arbeidet med en fix. For 3 års siden.. Ingen har hørt noe fra dom. Lenke til kommentar
x-thinkshrink-x Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Kjent produksjonsfeil fra NZXT sin side. Flere typer vifter som lager denne durelyden. NZXT sa de arbeidet med en fix. For 3 års siden.. Ingen har hørt noe fra dom. Blir vel retur til komplett da og ingen flere kjøp av NZXT viftestyringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå