olefurz Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Hei. Har i de siste dagene hatt problemer med nettverket. Det startet for to-tre dager siden, og gjør det svært vanskelig å foreta seg noe på nettet (som å skrive denne meldingen uten å miste forbindelse). Jeg mistenker at det kan være problemer med routeren. CyXel (telenor) tror jeg den heter. Som kjent er det flere lysende lamper på routeren, og den som hører til 'internet' lyser uregelmessig, og da mener jeg ikke kjapp blinking, men lengre perioder uten lys. Wi-Fi lampen lyser helt fint. Også ifølge nettverksignalet nede i høyre hjørne på skjermen, står det at jeg har utmerket signalstyrke, men ingen internett-tilgang (med en gul trekant på kjøpet) I tillegg har jeg lagt merke til en detalj når jeg prøver å spille spill over nettet. Jeg må på nytt gi spillet nettverks tillatelse, til for eksempel når jeg skal opprette et LAN-spill... Noen forslag til hva som kan være problemet, eller hvordan det kan løses? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Du har ikke tilfeldigvis satt opp nettverkskoblingen som Public og ikke Private? Det kan medføre slike ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå