JarleW Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Alt har virker greit her idag bortsett fra post-serveren til NGT har vært litt ustabil. SHDSL fra NGT Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Alt funker helt knall her. Har telenor 704/128 fri bruk. Lenke til kommentar
_howy Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Funker fett her på 100mbit linja mi... alt går raskt og fint 8) Lenke til kommentar
beddda Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 har lyse internett og msn kommer og går. virket i dag morges men ikke i går kveld. virker ikke nå heller. mail går fint men internetten går litt tregt (tregere;) til tider. Gamespy virker heller ikke når msn ikke virker Lenke til kommentar
John P. Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Har ikke hatt noen problemer før etter ca. klokka 19:00 i kveld. Nå går alt veeeldig tregt, kommer ikke inn på de utenlandske serverne jeg pleier å være på, og også norske sider går tregt, så som her på hardware.no UPC Chello Pluss(kabel) her. (skal være 1024/384 tror jeg, men har mine tvil...) Lenke til kommentar
Fiola Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Kommer meg ikke inn på sol.no eller microsoft.no eller.com. Andre med samme problem siste timen ? Det virket før i kveld, med nå kommer jeg bare inn på enkelte sider her og der og uansett er det meste utenom Speedometertesten veldig tregt... Jeg bruker chello plus :-? :-? Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 det 'meste' funker fin her med ISDN fra Tiscali.. det som ikke funker er Anarchy-Online, i kveld har det vært umulig å spille og i går lagget det som f**n Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 funker bra her.. med telenor.. Lenke til kommentar
Micke Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Har ikke hatt noen problemer før etter ca. klokka 19:00 i kveld. Nå går alt veeeldig tregt, kommer ikke inn på de utenlandske serverne jeg pleier å være på, og også norske sider går tregt, så som her på hardware.no UPC Chello Pluss(kabel) her. (skal være 1024/384 tror jeg, men har mine tvil...) Samme skiten her, UPC her også Lenke til kommentar
Bibendum Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Oja - det forklarer hvorfor www.fasttrackmovies er erketreg nå! Har Avidi med nedl.hastighet på over 1 mb/s. Men alle sidene i Norge er raske - fikk 1148 kb/s i resultat på speedometeret til Itavisen.no, så det er tydelig at det går tregt noen steder i utlandet. Førstnevnte side er treg fra før av, men nå er den nesten umulig å komme inn i forumet der....får håpe det blir bedre etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå