Liddie123 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg elsker sex og synes det er hærlig. stresser ikke i hverdagen eller noe i den duren. men når jeg og typen min tar på hverandre, koser osv.. blir jeg ikke kåt lenger, tro meg jeg er veldig lysten. Men jeg blir bare ikke kåt. av og til begynner vi bare fordet om og det gjør litt vondt for oss begge i noen sekund også er det kjempebra etterpå. sexen er knall! men det er ikke det samme når jeg ikke er orntlig kåt av forplayet lenger, og vi prøver forsjellige ting. før ble jeg kåt og skikkelig blaut bare vi koste litt uten å ta av klærna engang. hva kan jeg gjøre? skikkelig frustrerende, har holdt på i en måne slik nå. og ikke gidd og kommenter skrivefeil, er veldig klar over att jeg har masse av dem! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Glidemiddel!!! Finnes mye bra på markedet. Det høres jo ut som du liker sexen så da er det lov med hjelpemidler. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Har du prøvd rollespill? Kjøp noen håndjern og være ''hjelpesløs'' for en kveld.. ? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Time to get kinky. 3 Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Be han slikke deg først, slik at du blir våt. Gjerne så du får en orgasme først også. Da blir det ekstra godt etterpå 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg