IntelAmdAti Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg har samme problem med alle mine sanger på både mobilen og på mp3-spiller - får ikke sortert dem.. De deles vilkårlig inn i artister/album/sjanger osv og dette er helt ubrukelig. Jeg må faktisk bruke "all songs" og bla meg frem til den låten jeg vil høre på.. Det beste hadde vært om mp3-spilleren kunne kjenne igjen "folders". At jeg istedenfor å bla gjennom artister/sjangre etc at jeg kunne bla gjennom mapper på mp3-spilleren, og da kalle en mappe for "minimal" for å høre på alle låtene i den mappen. Er dette mulig? Slik det er nå må jeg slette alle sanger på mp3-spilleren og kopiere innpå de låtene jeg skal bruke hver gang jeg bruker den til ulike settinger. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 kommer vel ann på spilleren. På min android baserte spiller kjører jeg "MixZing" som kan sortere etter mapper. På PC-er kjører jeg Foobar2000 som kan sortere etter mapper. Mye greiere, har man en større samling musikk er det ikke barebare å sortere etter taggs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå