stukeren Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Reint teoritisk hadde det vært mulig å dratt en kampstein etter bilen på veien hvis man bolter den fast i en kjetting som så går på hengerfestet til en eldre bmw 528i? Hva tror du? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Det kommer helt an på hvor stor den er, selvsagt. 1 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Avhengig av bilens stand, og granittens størrelse, så er det såklart mulig. Husk dog at det er veldig ulovlig å dra kampesteiner med personbil på trafikkert vei. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Kanskje ulovlig, men er man mediakåt og ønsker å komme i avisa så er det bare å hekte på granitten og kjøre i vei Spørsmål til trådstarter, hvorfor spør du om dette?? Er det virkelig kun teori...eller har du noen sinnsyke planer? Lenke til kommentar
stukeren Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Nja, syntes såne ting er litt kult, er en stein med dimensjoner 45*45*45. Veier trolig 200-350 kg. Bilens stand er god automat ! Selfølgelig ikke rett ut på motorveien med en gang, men på litt småveier da mørket legger seg på! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Litt usikker på om jeg ville utsatt automatkassen for det... 1 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Om den steinen er litt rund i kantene kan den jo fort havne rett i bagasjerommetpå den BMWen ved kraftig bremsing. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 WTF?? Du syke man (eller guttunge passer vel bedre) Jeg håper du gjør det, og at steinen treffer en møtende bil eller lignende, eller ødelegger bmw`n 1 Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Bedre ide! Legg steinen på gassen og heng deg selv bak i en kjetting. Lover du kommer i avisa 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Du kommer til å grille clutchen i automat-kassen din, noe som jeg ihvertfall ikke ville utsatt på en gammel BMW. 1 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Det er ikke klutsj i automatkasser. Det kalles converter, og fungerer på en helt annen måte. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Det betyr ikke at automat-girkasser ikke har clutch. Jeg kan ro diskusjonen enda lenger ut med spesifike typer automat-girkasser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 vil ikke anbefale det, det er egentlig rett ut idioti! er du amerikansk btw? hadde vært en typisk amerikansk hillbilly ting å gjøre! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Gjør det og treff noen moccamenn 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 ikke med automat.... men har gjort det med en caravelle - funka fett det... Men som sakt, gjøres på egen regning, hva er prisen på automatgirkasse? Lenke til kommentar
stukeren Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Steinen er rimelig finkanta! Neida, er ikke american hillbilly, men bor jo på et ganske øde sted! Men hva med manuell kasse da, hvis man først får litt fart i bilen, og ikke mister all farta da man skifter til 2 gir, sånn reint teoretisk hvis man bytter til 2, tar ut clutchen, og da den er helt ute , så gir man gass, hadde jo ikke blitt noe belastning på clutchen da! ???? Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg snapper i meg en del skjellsord, men kan egentlig ikke skjelle deg ut da jeg også har vært ung og dum. Fant på mye sprell i trafikken (deriblant frontkolliderte med en politimann på motorsykkelen min idet jeg prøvde å gjøre en forbikjøring). Men ikke gjør dette på offentlig vei. Du utsetter andre for fare og det er jævelig egoistisk bare fordi du skal ha det litt "gøy". Bruker du fantasien din litt er det sikkert mange andre artige sprell du kan gjøre, helt på høyde med dette hvis ikke bedre uten å utsette andre for unødvendig risiko. Lenke til kommentar
stukeren Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Du, hvisndu veit hvor gjerstad er, så ER DET IKKE ANDRE BILER DER!!!! Det er dødt! , men skjønnernhva du mener, er ikke spessielt glupt, men fanden så mye dumt og morsomt jeg har gjort, kan ikke angre på noe av det man gjør, da blir man bare et undertrykkt individ med komplekser for å gjøre ting! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg drepte en fyr engang, men jeg angrer ikke for da blir man en undertrykt individ med komplekser. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå