igxx Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Ble så inspirert av spillegal at jeg vill spillet et spill som ligner på Mafia II og godfather II og San andreas Finnes det andre spill slik som disse? L.A noir trenger ikke nevnes, for det er allerede kjøpt. så finnes det flere typer av disse type spillene. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) GTA 4 + episodene. episodene ? Noen andre spill ? EIDT: Episodene ja xD hadde glemt dem helt av Endret 2. februar 2012 av igxx Lenke til kommentar
igxx Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 er foresten Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City det samme som Grand Theft Auto IV bare at Liberty city har noe ekstra ? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Liberty City og ballad of gay tony kan sees på som ekstrapakker plassert i samme by men med nye oppdrag, historie og karakterer. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Liberty City og ballad of gay tony kan sees på som ekstrapakker plassert i samme by men med nye oppdrag, historie og karakterer. hvilke er evt best da ? Lenke til kommentar
igxx Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Men er det andre spill som disse, som finnes ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Nærmeste er Saints Row The Third eller Scarface: The World Is Yours. Eventuelt Just Cause 2. (Scarface er ekstremt morsomt og er mest likt the Godfather) Red Dead Redemption om du vil ha GTA i western stil. Eller spill GTA IV med episodene (Gay Tony er bra) eller True Crime spill om du vil være purk. Liker du slike spill burde du kjøpe deg GTA V når den kommer ut. Endret 2. februar 2012 av Slettet+513 Lenke til kommentar
igxx Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Nærmeste er Saints Row The Third eller Scarface: The World Is Yours. Eventuelt Just Cause 2. (Scarface er ekstremt morsomt og er mest likt the Godfather) Red Dead Redemption om du vil ha GTA i western stil. Eller spill GTA IV med episodene (Gay Tony er bra) eller True Crime spill om du vil være purk. Liker du slike spill burde du kjøpe deg GTA V når den kommer ut. GTA V skal sirkres med en gang det kommer ut neste år Såg en del på scarface, og vet ikke helt, såg ikke så alt for bra ut, vet ikke helt, har aldri hørt om det :S Saints row har fått såpass dårlig kritikk at jeg bare trur jeg skal holde meg unna det og ikke bruke penger på det :S spørsmålet er bare ikke om det blir GTA Gay tony. koster jo 100 kr pr av spillene xD red dead redemtpion har jeg gjort ferdig Just cause forgudet jeg og gjort helt ferdig Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 The Saboteur er et utrolig undervurdert spill jeg vil anbefale deg å sjekke ut. 2 Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) Ikke kjøp Scarface. Kjøp Saints Row The Third. Jeg likte ikke SR 1 og 2, men 3-eren er fantastisk. Det er som GTA4 men med god humor, og med alle kjedelige ting tatt ut og erstattet med moro. F.eks, skal du kapre en bil, slipper du å vente på at typen skal løpe rundt til bildøra, åpne døra, hive ut bileieren og sette seg inn. Du bare trykker på knappen og du flyr direkte inn i førersetet som supermann. Det er genialt. Endret 4. februar 2012 av -sparks- Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Også vente på Gta 5.. gleder meg som en unge til det! Lenke til kommentar
igxx Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Ikke kjøp Scarface. Kjøp Saints Row The Third. Jeg likte ikke SR 1 og 2, men 3-eren er fantastisk. Det er som GTA4 men med god humor, og med alle kjedelige ting tatt ut og erstattet med moro. F.eks, skal du kapre en bil, slipper du å vente på at typen skal løpe rundt til bildøra, åpne døra, hive ut bileieren og sette seg inn. Du bare trykker på knappen og du flyr direkte inn i førersetet som supermann. Det er genialt. Er akkurat en grunn til ikke å kjøpe det. blir for mye kødd og for lite seriøst slik som gta serien. Også vente på Gta 5.. gleder meg som en unge til det! vil ha spillet i år da og helst innen et halv år Gleder meg også veldig til GTA 5, og skal vell forhåndsbestilles når det er en sikkerhet rundt når det kommer ut. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Hørt rykter om at det kommer i juli Lenke til kommentar
igxx Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Hørt rykter om at det kommer i juli Stiller meg svært kritisk til det men det er alltids lov å håpe Lenke til kommentar
Asplii Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Hørt rykter om at det kommer i juli Regner med at det bare er en tulling fra statene som har skrevet det der en plass... Men jeg håper at jeg tar feil Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) Hva med Mafia 1? Det er ett litt gammelt spill nå, men det er verd det. Endret 4. februar 2012 av -sparks- Lenke til kommentar
igxx Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Hørt rykter om at det kommer i juli Regner med at det bare er en tulling fra statene som har skrevet det der en plass... Men jeg håper at jeg tar feil Noe sånt jeg også antar, desverre Hva med Mafia 1? Det er ett litt gammelt spill nå, men det er verd det. ehh, hvorfor ta mafia 1 når man kan velge mafia 2? Er en serie jeg ikke har følgt med, bare fått med meg at mafia 2 var bare et OK spill, og ikke noe mere. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Stiller meg svært kritisk til det men det er alltids lov å håpe Regner med at det bare er en tulling fra statene som har skrevet det der en plass... Men jeg håper at jeg tar feil Jaja, rykter er rykter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå