Stianlun Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Er det noen som vet hvordan man skriver i command på PS3, må komme meg tilbake til skuldafn. glemte og hente storm call shout. Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Svarte i den andre tråden Dette går ikke, i hvert fall ikke da spillet kom... tror ikke dette har forandret seg Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Er det ikke bare til å gå tilbake til det stedet? Lenke til kommentar
Stianlun Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Har spilt en god del i etter at jeg ble ferdi me main quest:S Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Skuldafn_Temple It is impossible to return to Skuldafn Temple after you enter the portal to Sovngarde, so make sure you get everything you want from the Temple before you jump in the portal. Ser at jeg også mangler den siste ranken, men så bruker jeg den shoutn så utrolig sjeldent at jeg ikke bryr meg så fryktelig om det. Men du er kanskje ute etter achivements elns. Lenke til kommentar
Stianlun Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Vil jo ha mest mulig av shouts da å det er en jævli kul shout. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå