b-real Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 http://www6.tomshardware.com/consumer/2003...0815/index.html Får jeg tak i et delt tastatur slik som dette så er jeg i himmelen. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Være i himmelen er vel å ta litt hardt i. Dette tastaturet er ikke SÅ pent da, Kan tenke meg at det er irriterende å få det lyset opp i trynet når man sitter i mørket. Trenger ikke å se hva som står på tastaturet alikevel. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 joa, var kult det. Men er ikke noe problem å skrive i mørket heller da. Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 de selger de på www.xoxide.com trur eg, så hvis du liker og være i himmelen kan du vel betale prisen også Lenke til kommentar
fredde Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hadde iallefall løst problemet med å finne riktig tast på svart tastatur når det er mørkt... Syntes det så litt heftig ut jeg ... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hadde iallefall løst problemet med å finne riktig tast på svart tastatur når det er mørkt... Syntes det så litt heftig ut jeg ... Man ser jo aldri på tastaturet når man skriver som regel Lenke til kommentar
notarget Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Nja. kult med lysende tastatur. Men akkurat det tastauret der var ikke spesielt fint.. Hadde vært stilig å ha lyst på fks en av de nye logitech tastaturene.. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Finnes det tastatur med lys i bokstabvene eller knappene? Noen som har noen linker til webshopper som kan ha dette? Lenke til kommentar
fredde Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Hadde iallefall løst problemet med å finne riktig tast på svart tastatur når det er mørkt... Syntes det så litt heftig ut jeg ... Man ser jo aldri på tastaturet når man skriver som regel Ja særlig du vet hvor alle $£¤¤$$@@€{$€££$€$£¤&%%¤/#%¤"!#"!"#¤%¤%#¤" slike tegn er til enhver tid.... Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Eller når du skal spille i mørket...da hadde et slikt tastatur vært fint å hatt....tenk all den feilskrivingen i mørket en kunne vært foruten Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Ja særlig du vet hvor alle $£¤¤$$@@?{$?££$?$£¤&%%¤/#%¤"!#"!"#¤%¤%#¤" slike tegn er til enhver tid.... Det var da jævla til banning!! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 du er da ****** ikke bedre du din jævlige satan Du kan jo kjøpe selvlysende maling(neon fluorisert maling) og male tastene. Har ikke prrøvd dette selv men det burde gå men tastene ville da muligens bli seige å ta på ? edit: de har sensurert j*vla. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Selvlysende og fluoriserende maling er ikke det samme, fluoriserende maling må ha blacklight for å lyse, mens selvlysende kan lades opp med vanlig lys i noen sekunder for så å lyse lenge etterpå. Hvis det fantes selvlysende spraymaling (aldri sett noe sånt) kunne man skaffe sjabloner og spraye på selvlysende bokstaver på tastene. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Hei. Så den testen der, og jeg må si at jeg ville heller gått for et Zippy keyboard. Jeg vet ikke hvilken webshopper som har det, men jeg har altså sett både (bytecc) Zippy mini-keybord og et vanlig zippy keyboard på Ebay. Jeg har forsåvidt gått til innkjøp av det førstnevnte, og det kommer til å dette ned i posten min om ikke så altfor lenge. Flott design er det også, slimline og skikkelig sølvfarget, da i tillegg til at det lyser en del. Eneste problemet er vel kanskje at det er et engelsk tastatur, noe som jo er litt leit om man skriver en del. Sjekk forøvrig ut http://www.zippyusa.com/3_keyboard/2_produ..._main_media.htm for bilder av det. Jeg tror nok at jeg kommer til å gå for et mitsumi tastatur med norske bokstaver, eller jeg kanskje prøver å få fatt i et gammelt IBM tastatur med scissors knapper. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Denne er gammel, men jeg har nyheter. Var og snusket inne på 3dfxcool sine sider, og hva kom jeg over? Dette Og ikke nok med det, ifølge "annet" på sidene deres så har de fått det med norsk tegnsett! Tror nok dette blir det neste jeg kommer itl å kjøpe meg ja. Fint å ha til bærbare maskiner på mørke forelsningssaler. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 http://www6.tomshardware.com/consumer/2003...0815/index.html Får jeg tak i et delt tastatur slik som dette så er jeg i himmelen. Min erfaring med selvlysende ting er at det ikke funker hvis ikke du har lys... Altså, du må lyse på det først, så lyser det en liten stund. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 http://www6.tomshardware.com/consumer/2003...0815/index.html Får jeg tak i et delt tastatur slik som dette så er jeg i himmelen. Min erfaring med selvlysende ting er at det ikke funker hvis ikke du har lys... Altså, du må lyse på det først, så lyser det en liten stund. Men det er ikke akkurat selvlysende det tastaturet her da..... Det er en slags type LED eller lys. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Men det er ikke akkurat selvlysende det tastaturet her da..... Det er en slags type LED eller lys. Står det ikke LED underbelysning på det tastaturet jeg linket til da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå