Gå til innhold

Nydelig "Glow in the dark" tastatur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde iallefall løst problemet med å finne riktig tast på svart tastatur når det er mørkt... Syntes det så litt heftig ut jeg ... :lol:

Man ser jo aldri på tastaturet når man skriver som regel ;)

Ja særlig du vet hvor alle $£¤¤$$@@€{$€££$€$£¤&%%¤/#%¤"!#"!"#¤%¤%#¤" slike tegn er til enhver tid.... :yes:

Lenke til kommentar

du er da ****** ikke bedre du din jævlige satan :lol:

Du kan jo kjøpe selvlysende maling(neon fluorisert maling) og male tastene.

Har ikke prrøvd dette selv men det burde gå men tastene ville da muligens bli seige å ta på :shrug: ?

edit: de har sensurert j*vla.

Lenke til kommentar

Selvlysende og fluoriserende maling er ikke det samme, fluoriserende maling må ha blacklight for å lyse, mens selvlysende kan lades opp med vanlig lys i noen sekunder for så å lyse lenge etterpå.

Hvis det fantes selvlysende spraymaling (aldri sett noe sånt) kunne man skaffe sjabloner og spraye på selvlysende bokstaver på tastene.

Lenke til kommentar

Hei. Så den testen der, og jeg må si at jeg ville heller gått for et Zippy keyboard. Jeg vet ikke hvilken webshopper som har det, men jeg har altså sett både (bytecc) Zippy mini-keybord og et vanlig zippy keyboard på Ebay. Jeg har forsåvidt gått til innkjøp av det førstnevnte, og det kommer til å dette ned i posten min om ikke så altfor lenge. Flott design er det også, slimline og skikkelig sølvfarget, da i tillegg til at det lyser en del. Eneste problemet er vel kanskje at det er et engelsk tastatur, noe som jo er litt leit om man skriver en del.

Sjekk forøvrig ut http://www.zippyusa.com/3_keyboard/2_produ..._main_media.htm

for bilder av det. Jeg tror nok at jeg kommer til å gå for et mitsumi tastatur med norske bokstaver, eller jeg kanskje prøver å få fatt i et gammelt IBM tastatur med scissors knapper.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...