Joachim_F Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Kan du stoppe de ustoppelige gorgene og redde jorden? Les hele saken Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Har prøvd det, og synes det var en artig vri på towerdefense. Bra innpakning var det også Lenke til kommentar
Husam Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Siden du er inne på at det er et hektisk spill, så regner jeg med at det ikke er noen pause-knapp man kan bruke mens man gir "ordre"? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Nei, når du trykker pauseknappen kommer menyen opp på skjermen. Det var situasjoner der jeg kunne ønske meg muligheten til å sette ting på pause for å studere situasjonen, men generelt var det ikke noe problem at det ikke funket slik. Jeg tror det er meningen man skal ta beslutningene i kampens hete. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Skal kanskje ha det etterhvert, men må ihvertfall fullføre "Orcs Must Die!" først. Hvis noen vil se Unstoppable Gorg i aksjon, her er et førsteinntrykk i videoformat: http://www.youtube.com/watch?v=i0imaOrbXu4 Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) I helvete da! Jeg holder på å utvikle et omtrent HELT likt spill på android =( =( ! EDIT: Ok dette er TD rundt en romstasjon, min ide var rundt planeter. Endret 2. februar 2012 av Nailer Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Ok dette er TD rundt en romstasjon, min ide var rundt planeter. Sorry, dette er både rundt planeter, romstasjoner og romskip. Vet ikke hvordan de forklarer sistnevnte, men... Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Ok dette er TD rundt en romstasjon, min ide var rundt planeter.Sorry, dette er både rundt planeter, romstasjoner og romskip. Vet ikke hvordan de forklarer sistnevnte, men... Hehe, jeg mente: Min ide var på skalaen til et helt solsystem. Slik at det er solen som er under angrep. Har ikke kommet noe særlig lengre enn at spillmotoren er "ferdig". Gjenstår nok et par hundre timer som jeg aldri kommer til å orke å bruke =( Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Ok dette er TD rundt en romstasjon, min ide var rundt planeter.Sorry, dette er både rundt planeter, romstasjoner og romskip. Vet ikke hvordan de forklarer sistnevnte, men... Hehe, jeg mente: Min ide var på skalaen til et helt solsystem. Slik at det er solen som er under angrep. Har ikke kommet noe særlig lengre enn at spillmotoren er "ferdig". Gjenstår nok et par hundre timer som jeg aldri kommer til å orke å bruke =( Høres uansett spennende ut. Det finnes jo ikke noe slikt til Android(?), så det er vel bare å kjøre på det. Unstoppable Gorg ser morsomt ut. Blir muligens et kjøpt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå