dejanV Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Har kun gode minner med gamle Athlon oppsett med Abit hovedkort. Har hatt 3 Abit kort over en periode på 10 år og det har aldri vært problemer med noen av de. Legendarisk firma som fortjener 1 minutt stillhet på nedleggingsdagen! Lenke til kommentar
Revox Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 R.I.P Abit! Har kun gode minner fra de gode NF7-s kortene som lot meg klokke livskiten ut av Athlon prosessorene. Et av de 3 kortene jeg hadde er fremdeles i bruk. Kvalitet! 1 Lenke til kommentar
thunea Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Bruker ennå et Abit-kort og en Athlon CPU. Byttet Asrock med Abit for 5 år siden og aldri har kvalitetsforskell vært så tydelig for meg. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Abit var førstevalget da jeg bygde mine første PCer. Trist å se de forsvinne, men verden går videre. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Gode kort back in the day... De siste årene har det nesten ikke vert mulig å skaffe.. Kan ikke huste å ha sett et Abit kort nyere en intel-775 heller.. Lenke til kommentar
roesnes Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Kjøpte første abit kortet i 1998. Bx6 og det går fortsatt enda. Uendelig mange oppetimer på det kortet. Har holdt meg til abit frem til i fjor da jeg måtte prøve mai. Ikke samme det nei. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Når jeg tenker meg om har jeg faktisk hatt et par Abit-kort jeg også opp gjennom årene, men jeg har aldri hatt Abit lenge nok til å bli emosjonelt tilknyttet de på samme måte som jeg har en del ASUS-kort (P2B-D, PC-DL). Et P3 Coppermine hovedkort, TH7-II RAID, et IC7 og et NF2-S 2.0 står på listen min. Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 R.I.P Abit, en serie med utrolig bra HK og knallkort til OCing. Førstevalget var alltid dere! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Ah. Hadde både BE6 og BE6-II i mitt første selvbygg (starta med BE6 og bytta til BE6-II etter noen få måneder).. Hadde ett eller to til, men husker ikke hva de het. Endret 3. februar 2012 av JKJK Lenke til kommentar
007CD Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Har et Abit IX38 Quad-GT Intel X38 i stue PC'en og det funker fint. Noen år gammelt nå og hvis det går i stykker får jeg en god unnskyldning for å oppgradere utstyret Heh, hadde et IX38 når jeg gikk for mitt første CrossFire oppsett. Hovedkortet ble offisiellt pensjonert når jeg gikk over til 1366, men det lever den dag idag i filserveren min med stappfulle SATA porter og 8Gb RAM og en Q9450, funker knall og blir nok ikke tatt ut av tjeneste med det første. ABIT kortene var alltid mitt første valg etter at EPoX gikk i dukken, har også hatt litt med ABIT å gjøre i Socket A alderen også, men den biten i retro maskinen er det DFI som står montert idag. Og DFI er nok nestemann som faller under ala ABIT. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Farvel, farvel. Og takk for mange gode stunder sammen. Mitt første Abit hovedkort var et BH6, som tok seg av å overklokke min Celeron 300A til 450MHz... På den måten kunne jeg spille Emperor battle for Dune uten hakk og host. Jeg kjenner jeg blir så nostalgisk nå! R.I.P. Abit Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Så.. Siden jeg fremdeles har 1 år igjen av reklamasjonstiden på hovedkortet mitt i norge så betyr dette at jeg kan få et annet produkt om hovedkortet mitt tar kvelden? Lykke til, til den som fremdeles har igjen slike på lagrene sine! :b stemmer nok det. Du har krav på et produkt av samme klasse eller bedre om de ikke har ditt produkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå