Nilsen Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Hovedkortprodusenten trekker inn den siste åra. Nå forsvinner Abit for godt Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Så.. Siden jeg fremdeles har 1 år igjen av reklamasjonstiden på hovedkortet mitt i norge så betyr dette at jeg kan få et annet produkt om hovedkortet mitt tar kvelden? Lykke til, til den som fremdeles har igjen slike på lagrene sine! :b Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Har gode minner med mitt TH7II-Raid 1 Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Har fremdeles et Abit kort i min gamle P4 PC. Samler mest støv, men om krisen skulle inntreffe kan jeg fyre den opp og ha en fullverdig kontor PC Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Abit BX6 rev2 var et kongekort da det kom! Lenke til kommentar
enl Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Har et Abit IX38 Quad-GT Intel X38 i stue PC'en og det funker fint. Noen år gammelt nå og hvis det går i stykker får jeg en god unnskyldning for å oppgradere utstyret 1 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Eneste Abit-hovedkort jeg har hatt er BH6. Men Abit var jo legendariske tilbake i overklokkingsdagene. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Så.. Siden jeg fremdeles har 1 år igjen av reklamasjonstiden på hovedkortet mitt i norge så betyr dette at jeg kan få et annet produkt om hovedkortet mitt tar kvelden? Selvfølgelig. Du har krav på å få tilsvarende eller bedre produkt, så hvorvidt det står Abit på eska eller ikke har ingen betydning. At Abit nå forsvinner har noe større konsekvenser i USA og andre land hvor garantisaker typisk går direkte på produsenten. Lenke til kommentar
Mister-JG Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Synd de gikk dukken, Kjoepte AW9D-MAX i 2007 med en Intel E6400 CPU, Kan spille COD Black Ops, men fps dropper dramatisk til tider. Ga den bort til Storesoestern min og hun er fortsatt straalende fornoeyd Sikkert beste HKet jeg noen gang har hatt... Lenke til kommentar
Newman Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Hadde et Abit kort til min gamle blodoverklokkede Celeron 466 som gjorde en super jobb Samla faktisk deler i nesten 1 år før jeg hadde en hel PC... Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Masse gode minner Personlig rakk jeg å eie: BH6, BE6-II, IS7-E, AI7, NF2-S, og IP35 Pro Klokket godt alle sammen! R.I.P Endret 2. februar 2012 av ArcticOC Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 RIP, gode minner om deres OC orienterte kort. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Hadde ett godt gammelt Abit NF2-s Rev2.0 til min gode gamle Athlon XP 2500...det var tider det. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Trist. Kjøpte kun Abit i sin tid og NF2-S var blant favorittene. R.I.P. Lenke til kommentar
randerzz Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Har et AN8 32x (det på bildet) kjempekort! RIP Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Har vel et IC7-G i filserveren hvis jeg ikke husker feil. Men jeg trenger ikke stikke innom nettstedet og hente drivere før det stenger. Ubuntu er fint slik Lenke til kommentar
Stigou Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Uff, ikke et nytt Abit Kt-7 med det første da nei... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg har sørget over dette nok da nyteten kom første gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå