IntelAmdAti Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) WoW-filmen mener jeg opprinnelig skulle ha premiere i 2012, men etter at Sam Raini forlot prosjektet for å lage en annen film er det blitt forsinkelser.. Blizzard sitt nye MMO skal komme i 2015, dess mer vi nærmer oss den datoen dess mer interessant vil en "Titan"-film om det nye MMO`et bli for Blizzard.. Slik jeg ser på det så vil det blir rart å lansere en WoW-film like før "Titan" lanseres, de ønsker vel å på en måte fase ut wow da og få spillerene med på siste skrik av mmo-spill? Men jeg tviler på at de klarer å gjøre filmen ferdig innen rimelig tid, vil de skrote hele prosjektet? Endret 2. februar 2012 av Pycnopodia Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Tipper den blir skrotet. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Ser kleint ut men hvem vet... Lenke til kommentar
tNy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Er det en film direkte knyttet til Wow? Trodde den generelt ville handle om Warcraft, men ikke vet jeg om det kommer flere spill i Warcraft serien Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Er det en film direkte knyttet til Wow? Trodde den generelt ville handle om Warcraft, men ikke vet jeg om det kommer flere spill i Warcraft serien kommer en exspansion senere i år Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Er det en film direkte knyttet til Wow? Trodde den generelt ville handle om Warcraft, men ikke vet jeg om det kommer flere spill i Warcraft serien kommer en exspansion senere i år Warcraft-serien og World of Warcraft er ikke det samme. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Det jeg mente. Selve Warcraft filmen har vel ikke noe direkte tilknytning til World of Warcraft. Så klart, det er samme verden og univers men.. Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg håper at filmen, om den ikke er skrinlagt, vil basere på de eldre Warcraft-spillene og ikke loren fra WoW. 1 Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Er det en film direkte knyttet til Wow? Trodde den generelt ville handle om Warcraft, men ikke vet jeg om det kommer flere spill i Warcraft serien kommer en exspansion senere i år Warcraft-serien og World of Warcraft er ikke det samme. Er samme serie jo WoW er fortsettelsen fra WC3:TFT Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Det jeg mente. Selve Warcraft filmen har vel ikke noe direkte tilknytning til World of Warcraft. Så klart, det er samme verden og univers men.. Hehe ok da misforstod jeg Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Hvem bryr seg, den blir sikkert dritræva uansett. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Hvem bryr seg, den blir sikkert dritræva uansett. Ja sannsynligheten er stor for det Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 men likevel kommer vi alle til å se den 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Nei, jeg kommer ikke til å se den. Er en stund siden jeg sluttet å se dårlig film. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Nei, jeg kommer ikke til å se den. Er en stund siden jeg sluttet å se dårlig film. Interresant at du allerede nå vet at filmen er rævva.. Sikkert mange som sa det samme da LOTR skulle filmatiseres.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Dette er selvsagt bare en magefølelse. Tiden får vise om den blir bra eller ikke. At det blir en kommersiell suksess er det ingen tvil om. Det er bare det at filmer som har så gedigne budsjetter som oftest blir dårlige, fordi de er nødt til å sikte så bredt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Ha-ha, stemmer. De holdt jo på å lage Warcraft-film. Den hadde jeg faktisk helt glemt. Usikker på om jeg er glad for å bli påminnet om den også, men ... Enten blir den okay, ellers blir den katastrofalt dårlig. Det er mine prognoser. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Jeg har mine tvil på at Blizzard klarer å selge konseptet sitt til Hollywood for fem flate øre, man har vel fremdeles igjen å lage en film basert på spill som faktisk tjener penger. I tilegg er Warcraft filmen noe som vil basere seg enormt på CGI, og etter X antall CGI fester har endt i gørra (sistnevnte John Carter som tvang Disney til i skrive et $200M tap på hele sulamitten) så er det veldig få som kanskje vil skyte inn midler på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå