Gå til innhold

WoW-filmen , kommer den i tide eller utide?

Anbefalte innlegg

WoW-filmen mener jeg opprinnelig skulle ha premiere i 2012, men etter at Sam Raini forlot prosjektet for å lage en annen film er det blitt forsinkelser..

Blizzard sitt nye MMO skal komme i 2015, dess mer vi nærmer oss den datoen dess mer interessant vil en "Titan"-film om det nye MMO`et bli for Blizzard..

Slik jeg ser på det så vil det blir rart å lansere en WoW-film like før "Titan" lanseres, de ønsker vel å på en måte fase ut wow da og få spillerene med på siste skrik av mmo-spill?

Men jeg tviler på at de klarer å gjøre filmen ferdig innen rimelig tid, vil de skrote hele prosjektet?

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Er det en film direkte knyttet til Wow? Trodde den generelt ville handle om Warcraft, men ikke vet jeg om det kommer flere spill i Warcraft serien :p

kommer en exspansion senere i år ;)

Warcraft-serien og World of Warcraft er ikke det samme.

Er samme serie jo WoW er fortsettelsen fra WC3:TFT

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dette er selvsagt bare en magefølelse. Tiden får vise om den blir bra eller ikke. At det blir en kommersiell suksess er det ingen tvil om.

Det er bare det at filmer som har så gedigne budsjetter som oftest blir dårlige, fordi de er nødt til å sikte så bredt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har mine tvil på at Blizzard klarer å selge konseptet sitt til Hollywood for fem flate øre, man har vel fremdeles igjen å lage en film basert på spill som faktisk tjener penger. I tilegg er Warcraft filmen noe som vil basere seg enormt på CGI, og etter X antall CGI fester har endt i gørra (sistnevnte John Carter som tvang Disney til i skrive et $200M tap på hele sulamitten) så er det veldig få som kanskje vil skyte inn midler på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...