Gå til innhold

Opplevelsesreise?

Anbefalte innlegg

Hey forumsbrukere!

Jeg og en kompis har i lengre tid lett etter destinasjoner, byer vi vil til og slikt i sommer. Vi kom fram til InterRail, men nå har også det blitt tatt opp til vurdering igjen. Jeg føler det blir litt for mye by-titting, jeg vil heller ut å oppleve ting, ikke BARE være i storbyer! :)

Vi har 1 mnd på oss, med et budsjett på 20,000 hver +/- . Personlig har jeg litt lyst til å kjenne adrenalin på veien, men overhodet ingen nødvendighet. Skal sies at jeg IKKE er noen ekstremsport-type. Ting som å kjøre rett ned på ski, klatre 5,000 meter over havet og slikt er ikke helt .. meg (oss) .. Jeg vil egentlig bare ha et skikkelig eventyr. Vi er begge opptatte av fin natur, så det kan muligens også spille en rolle i kabalen vår. Vi er åpne for alle steder der det er 20 grader + :p Vi er veldig bestemte på at vi ikke skal reise til kulden.

Såå, om dere har noen fiffige tips, så er det bare å skrike ut :) Er det forslag som ikke er veldig mainstream, er det egentlig bare positivt.

Peace!

Endret av Doppe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Interrail er ikke ensbetydende med storbyferie. Det går lokaltog til de merkeliste steder i europa.. så her setter bare fantasien (og lystene) grenser.

Mine beste minne fra min interrailtur for alt for mange år siden var den franske rivieraen (Sete og andre små surfe-landsbyer), Venezia og Marseille.

Lenke til kommentar

Sète? Den er ganske så langt unna den Rivieraen som vel strengt tatt ikke begynner før øst for Port Grimaud.

Har veldig mange gode minner og rare historier fra Interrail. Mye av opplevelsen er jo rare ting som skjer underveis og mennesker man møter. Anbefaler å sette opp en lang liste med steder og opplevelser dere har lyst til å få med dere. Hva med tur fra Catania opp til en buldrende Etna?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...