Dufen Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Heisann, jeg har en HTC Sensation som jeg lurer på om jeg kan få til å sende FMsignaler slik at jeg kan bruke denne i bilen på radioen som ikke har mulighet for tilkobling via verken bluetooth, USB, minjack e.l... Finnes det en app eller må der være hardware i telefonen for dette? Jeg vet NOKIA har noen telefoner som kan dette... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 For å kunne gjøre dette må du ha en FM-sender i telefonen. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 En fysisk sender/hardware altså? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Japp. Om det finnes en mobil som har dette så har den dedikert fysisk hardware som klarer å sende FM-signaler. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Ok, takk for svaret Da setter jeg denne som løst og leter heller etter en ekstern sender Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå