wasco Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Dekadens Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Stilig og uvanlig selv om det ved første øyekast virker litt rotete. Når man ser nærmere på bildet blir det faktisk bedre. Etterbehandlingen er jo i kjent stil og kler motivet godt. Har ikke noe tips, annet en og mulig prøve en annen vinkling det greinene ikke er foran huset. Men vet ikke om det evt. Ville vært bedre. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Skikkelig bra dette! Og tittelen er veldig dekkende for motivet! Sett på bildet flere ganger idag og inntrykket forsterker seg! Likte spesielt godt at du har lagt vekt på å få til en såpass tydelig "patina"! Ikke noe tips å komme med! Bra jobba! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Henger meg på de andre her, rotete vakkert Ville kanskje rettet opp det vertikale perspektivet. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Bra bilde. Liker motiv og bearbeidelse godt. Lurer på om ikke et bildeutsnitt som bare hadde tatt med venstre halvdel av bildet kunne blitt veldig spenstog. Og tittlen på bildet synes jég egentlig ikke passer her, jeg ser ikke dekadensen... Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Knalltøfft. Liker det jeg ser, så det får være kritikk god nok. Kan også se for meg dette i kveldsmørke med noe innputt av diverse elementer. Skremmende tanke, eller hva Wasco? Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Takk for kommentaren Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Et trist syn, men bilde liker jeg, synes etterbehandlingen 'kler' motivet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg