AndersK_ Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Noen som vet om det finnes noen programmer / AC3 filer på internett el. noe annet sted som man kan teste surround anlegget med? Feks: Lyd i venstre høytaler, lyd i bakhøytaler osv osv.. Så man liksom kan teste at alt virker som det skal.. - Anders! Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Dette er somoftest i driverene til lydkortet .. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Forskjellige THX-effekter? Funker fett det. Lenke til kommentar
Gunde^ Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Gi meg en e-mail da purken så skal jeg sende deg, litt over 2mb Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 ARG er en grunn til at jeg SPØR her da.. hadde jo ikke spurt hvis det fantes i pakken.. men uansett Gi meg en e-mail da purken så skal jeg sende deg, litt over 2mb Ja! Tusen takk! Men det hadde vert bedre med MSN.. Hvis du MÅ sende over mail, send til jfkuenho(at)broadpark.no MSN (helst): bodom_boy(at)hotmail.com Sorry, skriver alfakrøll som (at) pga alle spamjævlene som bøffer mailen for tiden.. hrmpf) har fått 268 spam mails med virus nå -Anders! Lenke til kommentar
radix Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Søk etter THX på "video files" i kazaa.. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Ja, og hva skal det jeg skal finne hete? -Anders! Lenke til kommentar
radix Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Filer som heter noe med THX, er vanligvis tester. Dersom du har råd, anbefaler jeg deg å kjøpe Monsterbedriften på DVD. Den har utrolig god surround, samt forskjellige THX tester (Jeg har 2 disc Collectors edition. Vet ikke om det er på de vanlige). Kjøpte den relativt billig på www.dvdhuset.no Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Prøv her: http://www.digital-digest.com/dvd/download...s/trailers.html Øverste link her er vel hentet fra avia sin test disk. Lenke til kommentar
radix Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Den visste jeg ikke om. Takker! Edit: Det var ikke så mange av linkene som virket, men det var en link til en annen side der.. http://www.cinenow.com/fr/vobtrailer.php3 Den hadde en del... Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Takk for hjelpen folkens, fant det jeg trengte.. -Anders! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå