jeanette roger Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 kvister Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Herlig kaos I kjent stil fra din hånd Liker uttrykket og helheten 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Får da de rareste motiver(positivt ment) til å bli de bildene jo?...Flotters;) 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Likte dette kvistinfernoet! Kreativt som vanlig fra deg! Severdig! 4'er! 1 Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Ett eller annet som fanger min interesse. Veit ikke hva, men det trengs jo ikke da jeg likte bildet. 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Herlig kaos :)I kjent stil fra din håndLiker uttrykket og helheten Tusen takk Wasco, for komplimanget,hyggelig høre,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Får da de rareste motiver(positivt ment) til å bli de bildene jo?...Flotters;) Rar er bra,jeg liker det..tusen takk Jan erik,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Likte dette kvistinfernoet! Kreativt som vanlig fra deg! Severdig! 4'er! 4er,det r jo bra..SMIL...tusen takk,ble jeg glad,ha en fin natt Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Ett eller annet som fanger min interesse. Veit ikke hva, men det trengs jo ikke da jeg likte bildet. så hyggelig det fanget ditt blikk Thore,det likte jeg,ha en god natt,smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg