Joachim_F Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Om få timer skifter PlayStation-suksessen beite. Les hele saken Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Men spørsmålet er; kommer det til Steam EU? For jeg har de siste dagene ikke sett snurten av noe Pixeljunk på steam, ei heller i skrivende stunder. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Det virker helt tilfeldig om Steam lister spill opp i "coming soon"-lista før lansering eller ikke. Så det tror jeg ikke du trenger å engste deg over. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Ja du sier noe der. Var vel det samme som skjedde med Terraria i fjor etter det jeg tørr å huske. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Skjer ofte. I dag kom både Pineapple Smash Crew og Mortal Kombat Kollection også, og så vidt jeg har lagt merke til var ingen av dem i "coming soon"-lista heller. Anyhoo, det er i alle fall ute nå (litt forsinket tydeligvis). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå