Kheldal Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Bekk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 HDr er et spennende konsept Synes du har fått fram mange fine detaljer her, men du har, etter min mening fått en alt for mørk himmel. Eller rettere sagt, deler av den. Dette pleier å skje hvist du velger feil lyssetting i Photomatix Lenke til kommentar
Kheldal Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Takker for tips. Jeg har prøvd å rette opp i versjon 2. Er ny greie for meg dette, men virker spennende ja! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Greit hdr-bilde. Likte vel den litt mer avdempede V2 best! 3'er! Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 fine farger, liker best v1 Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Pent og tildels vellykket HDR foto. Ser ut som en akvarell Lenke til kommentar
Kheldal Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Takk for mange fine tilbakemeldinger! Tror selv jeg liker v1 best, til tross for i overkant mørke skyer (det er vel slik vi er vant til å se det her på vestlandet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg