MFT Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Heisann, Har et hjul/gir som ikke vil fungere som det skal. Jeg mistenker et gåent lager, men er ikke sikker. Når jeg triller sykkelen fremmover hører jeg "knekke" lyder bak i hjulet, kan heller ikke trø så mye fremmover ettersom det låser seg. Er det riktig at lageret er gått i stykker? Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Heisann, Har et hjul/gir som ikke vil fungere som det skal. Jeg mistenker et gåent lager, men er ikke sikker. Når jeg triller sykkelen fremmover hører jeg "knekke" lyder bak i hjulet, kan heller ikke trø så mye fremmover ettersom det låser seg. Er det riktig at lageret er gått i stykker? Om det er et lager eller noe annet i baknavet er litt usikkert, men feilen er nok veldig sannsynlig lokalisert der. Jeg antar du har sjekket at kjedet løper fritt? Prøv å ta av bakhjulet og se hvordan frihjulet oppfører seg. Lenke til kommentar
MFT Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Det var ikke noe gale med frihjulet, kjeden fungerte fritt etter jeg demonterte og fikk vaska litt, knekke lyden var av en løs del som jeg fjernet Takk for hjelpen sverreb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå