knut-eirik Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hei. Dette er litt flaut, men det får stå til. Jeg har lastet ned og instalert mirc. Så får jeg opp mirc options og der er problemt, jeg vill inn på hw.no sin kanal og vet bare ikke hvordan dette oppsette skal bli for å få dette til å fungere. Med andre ord sp hva skal stå i de forskjellige rubrkkene Det som skal fylles ut er 1. irc network 2.random dalnet server. resten kan jeg sikkert klare. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Er snart 2-3 år siden sist jeg var på mIRC , men får du en liste med servere der? Prøv å velge #undernet og koble til der. Når du får opp et nytt vindu med kanaler skriver du vel bare inn HW der kan jeg tippe. Eller andre steder som bergen, oslo, norge osv.... Det er jo lett å bruke, men er det første gangen kan det vel mimre litt i begynnelsen. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Hallo! Det stemmer får opp en liste med servere ja, nå funker det. Men finner ikke hardware kanalen, det vill si jeg fant en kanal som het hardware men jeg er sikker på at det ikke er denne jeg lette etter. Men tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Bare lukk det vinduet med options, regner med du har fyllt inn der det står nickname og lignende. Nå er du i hovedvinduet i mirc, med en kommanolinje nederst. Der skriver du: /server irc.homelien.no Dette kan gå både raskt og utrolig sakte, men til slutt har det kommet opp masse tekst på skjermen. Du vet at du er ferdig med å koble opp da du ser MOTD (message of the day) og teksten: End of /MOTD command. Nå, for å komme inn i kanalen skriver du: /join #hardware.no Da tenker jeg du er inne Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Nå er jeg inne! takker for hjelpen det var trivelig å få hjelp til dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå