Joachim_F Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 GFACE vil forandre måten vi spiller på. Les hele saken Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Warface, haha. Uansett, nei. Treng ikkje not eit selskap si private Facebook-klone. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Facebook for nerder kan jo være greit! Lenke til kommentar
TobbenTM Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Facebook for nerder kan jo være greit! Google+? 1 Lenke til kommentar
Rediver Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Facebook for nerder kan jo være greit!Google+? Google+ er for hipsters Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Dette har vi jo allerede i form av Steam. Lenke til kommentar
rattjamann Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Om det er likt facebook eller steam bryr jeg meg ganske så lite om.. Men dette med sammenfletting av spill liker jeg. At et spill ikke blir bare fps eller bare rts er en utvikling jeg ville likt å se, noe de har prøvd på tideligere men ikke helt fått til =/ Nå skal jo EVE prøve seg, blir spennende å se hvordan det fungerer, selv om det er et mmo. Det jeg virkelig har lyst til å se igjen er et nytt spill i samme gate som Battlezone, der du kunne sitte å styre alt som et vanlig rts, eller faktisk være med på kampen selv. Se for deg f.eks red alert, der comando units er andre spillere som i et fps Lenke til kommentar
mathi1212 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Blir episk!!! Har ipad og android tlf! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå