Xandathrii Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2012 Så nice! Da blir det ikke så sykt mye venting på resurser forran pc`n som jeg trodde da he he joda, du vil nok oppleve at ressursene flyr fort , hehe Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Har det kommet patch som har gjort det mulig å flytte bygninger enda? Endret 7. mars 2012 av furiUZ Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Likelikelike, blitt helt hektet Heter Belfez på server nr 2 Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 Har det kommet patch som har gjort det mulig å flytte bygninger enda? Ikke enda desverre.... Håper den kommer snart...Kunne tenkt meg å mine kjære settlers kystleiligheter isteden for downtown ved majors house slik de er nå Lite gjennomtenkt i starten, hehe Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Level 32 edit: bah, fikk ikke til å lage thumbnail pic av denne...... Endret 15. mars 2012 av Xandathrii Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Må man logge på av og til for at man skal sanke ressurser? har vært 3uker på rep uten å fått logget meg på men har ikke sanket noe spesielt med ressurser - alle lager burde vært fulle Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 Må man logge på av og til for at man skal sanke ressurser? har vært 3uker på rep uten å fått logget meg på men har ikke sanket noe spesielt med ressurser - alle lager burde vært fulle Vell, det som er med TSO, er at man må hele tiden bygge nye mines,fields,wells,fish schools,meat schools etc, for de går tomme. En copper mine har f.eks bare 710 copper i dem, og så går de tomme Så når alt er tomt, stopper det opp desverre Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Må man logge på av og til for at man skal sanke ressurser? har vært 3uker på rep uten å fått logget meg på men har ikke sanket noe spesielt med ressurser - alle lager burde vært fulle Vell, det som er med TSO, er at man må hele tiden bygge nye mines,fields,wells,fish schools,meat schools etc, for de går tomme. En copper mine har f.eks bare 710 copper i dem, og så går de tomme Så når alt er tomt, stopper det opp desverre Det er jeg jo klar over, problemet var at mange av mine ikke var tomme og planker kommer jo inn hele tiden. Lenke til kommentar
Sachant Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Har vært en Settlers fan i alle år, og har tenkt på å teste dette ut. Forventer selvfølgelig ikke at det blir helt som de gode gamle Settlers spillene men lurer litt på hvordan gameplayen funker. Er spillet satt opp slik at jeg kan faktisk sitte ett par timer i strekk og spille det,(som AoE online), eller blir det heller mye inn og ut da du venter på income etc.? Og selvfølgelig hvis det har litt av den gamle Settlers følelsen der, så er det vel egentlig ikke noe å tenke på en gang for meg Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Mye inn og ut, men du kan nok drive på en stund i ett strekk, ihvertfall i starten. Lenke til kommentar
Sachant Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Får ta og prøve det da tenker jeg, ser at der var flere her på Newfoundland så er der, IGN: Sachant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå