Slimda Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Prøver jeg óg. Samme nick som her. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 Hmm, nå går det tregt her gitt.. level 19 til 21 har gått veeeeldig sakte.. Men det er jo litt av sjarmen med Settlers. Råvarer tar tid! phew! Guilden Norwegain Vikings har passert 40 medlemmer også Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hmm, nå går det tregt her gitt.. level 19 til 21 har gått veeeeldig sakte.. Går ikke akkurat fort fra 18-19 heller... Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 blir det bare lvl-up quester etter level 16 eller? Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 blir det bare lvl-up quester etter level 16 eller? Jepp Iallefall frem til øya er tatt har jeg forstått. Daily Quests kommer vell også tilbake ettervært. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 er det noen norsk guild som jeg kan joine eller? Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 er det noen norsk guild som jeg kan joine eller? Norwegain Vikings 50 members nå. Skriv til Nicander, guildmasteren Velkommen skal du være! (server: Newfoundland). Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 la til en veldig dyktig laget Adventure guide i førsteposten, som er uhyre kjekt når du endelig har blitt lvl 26 og kan begynne å lete etter map fragments og hele adventures Selv om det anbefales å vente til man er lvl 32 og ferdig med øya si først Lenke til kommentar
Lorrison Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Tenkte å prøve dette jeg også men servern Newfoundland er tydeligvis full. Får vel prøve på Northisle Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Synd att det er Ubi som publiserer spillet så mine penger kan de se langt etter Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Tenkte å prøve dette jeg også men servern Newfoundland er tydeligvis full. Får vel prøve på Northisle Du kan få en invite, da vil du have på samme server som resten av oss. 1 Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 Synd att det er Ubi som publiserer spillet så mine penger kan de se langt etter Så Bluebyte skal lide for det? Og fyi så er spillet gratis Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 Addet en UBER-kjekk total-økonomi kalkulator link i førsteposten! Anbefales for å se hva som bør gjøres hvis man ikke klarer og opprettholde behovene i samfunnet sitt Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Er det mulig å spille dette spillet fullverdig uten å måtte kjøpe noe i shopen eller må man kjøpe noe for å komme forbi ett visst nivå? Og vil alt du gjør i betaen slettes når det endelige spillet kommer? Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 Er det mulig å spille dette spillet fullverdig uten å måtte kjøpe noe i shopen eller må man kjøpe noe for å komme forbi ett visst nivå? Og vil alt du gjør i betaen slettes når det endelige spillet kommer? Spillet er fullverdig, og man trenger ikke å kjøpe noe som helst I følge Devs, så kommer ikke progressen din til å bli slettet Det trur jeg hadde vært for ødeleggende for utvikleren, da folk bruker mye penger på dette spillet (de som kjøper gems) Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Okei, får teste jeg og. Heter StalkI2 ingame. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Heter CortexXx online. Stygt nick, sorry! Sanker man resurser over natta?! Logget på for første gang i dag, hadde 700 av Fir wood planks og stones Var nede i 0 stones da jeg la meg i går . Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Heter CortexXx online. Stygt nick, sorry! Sanker man resurser over natta?! Logget på for første gang i dag, hadde 700 av Fir wood planks og stones Var nede i 0 stones da jeg la meg i går . jepp, du sanker ressurser om natta Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2012 Aye,spillet rusler og går av seg selv, uansett om du er on eller offline:) Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Så nice! Da blir det ikke så sykt mye venting på resurser forran pc`n som jeg trodde da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå