Xandathrii Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Settlers Online har jo Open Beta i Europa nå, åpnet i Januar. Er det noen her som spiller? Spillet er vel mest lik Anno 1404 slik jeg ser det, men har alle settlers elementene fra de tidligere settler spillene. Dette er utrolig gøy, og det beste er at det spilles i browser (ergo: FUN @ WORK) he he.. www.thesettlersonline.com er linken btw! Noen nyttige link: Krigsguide for øya di! Trade kalkulator Battle kalkulator Economy Kalkulator ++ SidV`s Adventure Guide Ingame navn på folk fra forumet som spiller: Bocoraton = Boco MenuM = aldomonrad Xandathrii = Xandathrii SupplyApollo = Bazkhar Lilfire = lilfire Slimda = Slimda -Sindre = StalkI2 Kjetil_90 = CortexXx Belfez = Belfez (Server 2) Endret 8. mars 2012 av Xandathrii Lenke til kommentar
SupplyApollo Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Er med i beta'en jeg også. Er overrasket over hvor morsomt spillet egentlig er, selv om det ligner andre browser baserte tur-baserte strategispill (Tribal Wars f.eks). Finner meg i beta'en som "Bazkhar". Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Skal adde deg ingame når jeg finner du hvordan man gjør det Supplyapollo he he Blir spennende å følge med på hva pvp`en kommer til å dreie seg om, og hvor viktig det blir med guilds etc Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 ha ha klarer ikke å legge dette spillet fra meg.. står og går i browseren både hjemme og på jobb, hehe crazy addictive! Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Begynte i går, er level 16 nå og synes spillet er helt fantastisk er det sånn at du kan angripe andre spillere og erobre andre øyer og lignende? eller har du bare øyen du starter med å bygge på? Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Begynte i går, er level 16 nå og synes spillet er helt fantastisk er det sånn at du kan angripe andre spillere og erobre andre øyer og lignende? eller har du bare øyen du starter med å bygge på? Foreløpig er det ikke pvp, men det er under utvikling, så det kommer. Man kan gjøre adventures med andr spillere, men jeg er kun lvl 18, så jeg vet ikke hvordan det fungerer enda Sliter nok med alle bandittene på øya foreløpig, hehe. Hva heter du ingame MenuM? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Er spillet ganske simpelt å lære seg? skal teste det ut. Har aldri prøvd Settlers før, så blir første gangen dette. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 hva heter folk på Settlers Online? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jepp spiller det, litt for ofte egentlig. Bare å adde meg. Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Boco her. Bare legg meg til. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Prøvde det såvidt tidligere i dag, men synes ikke det var så interessant at det gjør noe. Da var Age of Empires Online mer fengende spør du meg. Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) heter aldomonrad ingame Endret 8. februar 2012 av MenuM Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Kult at det begynner å dukke opp fler her. Jeg lager en Navneliste i førsteposten med det samme! jeg er forøvrig medlem av Norwegain Vikings, helnorsk guild, rundt 33 medlemmer atm, heng dere på Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Jepp spiller det, litt for ofte egentlig. Bare å adde meg. Hva heter du, Lilfire? Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 plager meg at jeg har klart og satt husene så hulter til bulter att det har blitt store operom der det ikke er mulig å plassere bygninger Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 plager meg at jeg har klart og satt husene så hulter til bulter att det har blitt store operom der det ikke er mulig å plassere bygninger Kommer snart en funksjon som gjør at du kan flytte på byggene Er jo downtime nå, så kan jo krysse fingrene på at det skjer allerede i dag Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jepp spiller det, litt for ofte egentlig. Bare å adde meg. Hva heter du, Lilfire? Heter lilfire ingame Lenke til kommentar
Arne Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Kan dette spilles på Mac? Fant ikke noe om det på sidene. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 Addet noen VELDIG nyttige linker i førsteposten, trade og battle kalkulator og en krigsguide Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Spiller AoE online, men hiver meg på dette og.. må prøves ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå