lasse_hansen87 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 God kveld folkens. Et spørsmål, er på utkikk etter et slåss spill til xbox. Spilte en god del tekken da det kom ut på de første playstation. Men gikk lissom lei, men nå føler jeg tiden er inne for å skaffe meg et fighter spill igjen, men hvilket. Er jo endel forskjellige der ute, blandt annet tekken 6, street fighter iv, osv. Hvilket bør jeg velge, hvilke spill synes følk her inne er best? Setter stor pris på svar, ihvertfall de som har erfaring med slike spill Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Super Street Fighter 4 Arcade Edition er det klart beste. Virtua Fighter 5 er bra om du vil ha mer dybde, mens Tekken 6 er ok om du vil ha mindre dybde. Men Street Fighter er standarden de andre måles etter Edit: Det bør sikkert legges til at slossespill ikke er min ekspertise, men jeg har spilt mye på de ulike versjonene av Street Fighter, og også nok av de andre store spillene til at jeg ihvertfall har en brukbar kvalifisert mening. Men det er garantert andre som kan gi bedre tips fra et mer "hardcore" slossespill perspektiv. Endret 2. februar 2012 av taterfyrings Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Stor takk for tips. Skal lese mer om disse overnevnte. Flere inspill ønskes Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Mye bra fighterspill å velge i for tiden. Personlig favoritt er Super Street Fighter IV Arcade Edition. Relativt overkommelig å komme i gang med, men belønner også trening på combos, matchups og sånt. Også ganske bra å spille online mtp lag, selv om det selvfølgelig blir en og annen match med dårlig forbindelse. Mortal Kombat er og verdt å nevne, har ikke spilt det så mye selv men det er mange som er svært begeistret for det. Marvel vs Capcom 3 er også ganske bra, ikke helt i min gate da jeg ikke liker buttonmashing alt for mye, og det har en heller tynn online-bit. Men jo, hvis du har spilt mye av de gamle street fighter spilla og blir lettere nostalgisk av å tenke tilbake på de, er SSIFV absolutt en veldig trygg anbefaling. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Skal sjekke litt nærmere på de nevner. Av slikte spill tidliger har jeg egentlig bare spilt tekken 1 og 2 Så på høy tid jeg finner meg noe nytt, men virker som street fighter er mere tegne serie aktig? Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Street fighter har ikke akkurat realistisk grafikk nei, men jeg syns nå det ser riktig bra ut likevel. Ta en titt på www.eventhubs.com eller www.shoryuken.com så finner du fort youtube-klipp av SSFIV og et par andre aktuelle fighterspill, så får du bedømme selv. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 Har forsatt ikke bestemt meg for fighter spill enda, heller alt for mye over til tekken 6. Så kom gjerne med deres erfaringer med figther spill, kommer til å skulle spille på xbox Lenke til kommentar
nipton Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Street Fighter X tekken Saaaaaan. - Kommer ut om 5 dager, Pro spillerene kaller det verdens beste capcom fighting game ever made. Breakdown: Street Fighter X tekken: Passer casual spillere Super Street Fighter 4 Arcade edition: Passer casual spillere KOF13: Execution heavy Tekken 6: Namco har rævkjørt sæ skjøl med å lage et så komplisert spill. Nesten ingen nye spiller det. Ultimate Marvel vs Capcom 3: Flashy,gøy til tider, decision making wins games. Soul Calibur V: Flashy, Tekken`esk, fantasy univers i 3D spektrium. Det blir mest spillere på Street Fighter X Tekken i fremtiden. Det kommer helt an på hva du vil ha ut av spillet. Alle fighting games trenger tid for å modne, det tar flere måneder om ikke år (Tekken 6) for å mestre 1 karakter. om det er casual du er ute etter så har det vel lite å si hva enn du velger, så lenge det er et univers du liker og samt at det er et 2D eller 3D perspektiv. Har du faktisk lyst å sette deg inn i et spill og lære deg hvordan du skal spille for å lære deg matchups mot alle karakterene i spillet, hvilke moves som er safe og hvilke som du kan punishe med max dmg combos osv osv osv så finn deg et spill som du liker og gå til shoryuken.com/forums og les og les og les. www.round1ko.com/forums for norges største fighting game community, der du kan møte masse folk som spiller det samme. Endret 3. mars 2012 av nipton Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Dersom du er intressert i MMA, er UFC Undisputed 3 absolutt å anbefale. Storkosar meg med det! Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Sjekk ut Deadliest Warrior på marketplace. Morsomt og brutalt! Men ang UFC 3, har lyst til å kjøpe det. Men prøvde både UFC 2010 og EA MMA tidligere, og da syntes jeg EA MMA virket bedre.. Er UFC 2012 blitt bedre enn de var? Har det en egen tråd forresten? Søkefunksjonen virker jo ikke... Endret 19. mars 2012 av major_stuen Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Sjekk ut Deadliest Warrior på marketplace. Morsomt og brutalt! Men ang UFC 3, har lyst til å kjøpe det. Men prøvde både UFC 2010 og EA MMA tidligere, og da syntes jeg EA MMA virket bedre.. Er UFC 2012 blitt bedre enn de var? Har det en egen tråd forresten? Søkefunksjonen virker jo ikke... Eg og likte EA MMA mykje betre enn dei to første UFC spela. UFC har betra seg betrakteleg. Eg synest animasjonane framleis er litt betre i EA MMA - men, stats som du bygger opp på "Create a fighter" visnar ikkje, og det ikkje så mange "ting og tang" ein må gjere mellom kvar fight. Submission og bakke-gemet er endra betrakteleg, og mykje meir "nybyrjar" venleg. Det er rett og slett meir fokus på fighting. Og inkluderinga av PRIDE gjer det jo endo meir intressant! Edit: Eg køyrer no title defense mode med Georges St. Pierre. Fantastisk atlet, og eit utruleg førebilete! Absolut eit steg i rett retning! Absolutt å anbefale! http://www.gametrailers.com/video/review-ufc-undisputed/726715 Endret 19. mars 2012 av Optimus Trasti 1 Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Takk for "oppklaringen" Optimus! Har lest fler reviews og nå, så blir nok kjøpt av meg og Endret 19. mars 2012 av major_stuen Lenke til kommentar
nipton Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Ea-will-shutdown-ea-mma-servers-in-april http://thecontroller...rvers-in-april/ Too bad. EA e så flink! Endret 19. mars 2012 av nipton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå