Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Noen andre som syns at BT er veldig ustabil på t610? Første gang jeg prøvde var med en t68i, det gikk supert. Nå har jeg prøvd med en del andre, T68i funket enda En 3650 fant meg fint, og sendte ting, men jeg fant ikke den En annen T610 fant ikke meg, og jeg fant ikke den. Får innimellom opp at den finner "ukjent enhet" men når jeg velger "legg til" klarer den det ikke. Begge T610'ene har R1A firmwaren, men det skulle vel fungere fordi? Har også kjøpt meg en 3com BT adapter til PC'en, den fant meg helt fint, og jeg finner den også. Men problemet er når jeg skal sende filer over, jeg velger å sende den til "BT pc" (navnet på adapteren, på mobilen min) og da får jeg bare "Bluetooth fobindelsen mislyktes" På programmet som fulgte med på PC'en står det "Unable to authenticate. Invalid password or other authentication failure." Jeg satt passordet til 1234, men får aldri spørsmål om å skrive inn dette på mobilen min. HVis jeg ikke velger "BT pc" med en gang, kommer det opp at den finner en ny enhet, "BT pc" på ny, da får jeg skrevet inn passord, og filen overførest vellykket (en gang). Deretter må jeg gjøre dette på nytt. Er problemet hos mobilen eller pc programmet? Takk for alle svar =) Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 funker helt fint til meg, har sendt og fått ting fra et par siemens s55 og en annen t610. Har noen prøvd å spilt nettverk over bluetooth med five stones(bondesjakk) eller noe? Ganske morsomt faktiskt! Det andre problemet med pcen din og t610 har jeg ikke peiling på. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Har også kjøpt meg en 3com BT adapter til PC'en, den fant meg helt fint, og jeg finner den også. Men problemet er når jeg skal sende filer over, jeg velger å sende den til "BT pc" (navnet på adapteren, på mobilen min) og da får jeg bare "Bluetooth fobindelsen mislyktes" På programmet som fulgte med på PC'en står det "Unable to authenticate. Invalid password or other authentication failure." Jeg satt passordet til 1234, men får aldri spørsmål om å skrive inn dette på mobilen min. HVis jeg ikke velger "BT pc" med en gang, kommer det opp at den finner en ny enhet, "BT pc" på ny, da får jeg skrevet inn passord, og filen overførest vellykket (en gang). Deretter må jeg gjøre dette på nytt. Er problemet hos mobilen eller pc programmet? Takk for alle svar =) Jeg har samme adapter, og løsningen for meg ble å taste inn pinkoden til telefonen på pcn. Ellers har jeg hatt null problemer med bluetoothmellom t68i og t610. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Det med pin koden fungerte faktisk Men får fremdeles ikke kontakt, utenom et par få ganger. Jeg må holde den helt iro, ca 20cm vekke fra adapteren. Da går det, en av ti ganger. Noen ganger fungerer det etter 3. gangen jeg trykker "prøv igjen" Virker jo som om det er noe gale. Men lurer litt siden han jeg prøvde å koble meg til på skolen ikke fant meg heller, helt samme problem. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Fungerer helt uten problemer hos meg. Har du telefonen inni et faradaybur eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 I dag fant plutselig meg og min kamerats T610 hverandre på første forsøk. Og de fleste overføringene gikk smertefritt, noen få "forbindelsen mislykket" fremdeles. 3com adapteren går fremdeles av og til, og hvis jeg lar den ligge et sted jeg fikk det til går det som regel bra å sende flere ganger, men så flytter jeg den så går det ikke lengre. Kanskje jeg skal prøve å levere den inn? (noen som vet hvor i Bergen jeg kan gjøre dette?) Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Tror jeg ville prøvd å oppdatere BT driverene till PC en først. Gå på 3com sine sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå