AnonymDiskusjon Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg har noe på gang med en fyr, og vi begynner å bli intime med hverandre. Men det er noe jeg bekymrer meg litt for. Han er veldig erfaren, og jeg har ganske enkelt ikke erfaring i det hele tatt. Og jeg er redd for å være skikkelig dårlig når jeg skal gi han en blowjob. Når jeg leser rundt, så ser jeg at mange skriver at det er få jenter som vet å gi en god bj osv.. Jeg forventer ikke å være verdensmester første gang, og det tror jeg ikke han forventer heller. Men jeg vil ikke at han skal bli skuffet. Har jo lyst til at han skal like det jeg gjør. Er det noen som kan komme med noen råd og tips til hvordan man gir en god blowjob? Postet av anonym: 93e8c592a3b1077ed0df61c1e01e94ef Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Varierer fra person til person. Virker som om han vet at du har lite erfaring. Regel nummer 1 til ett bra sexliv - snakk! Case Solved 3 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Enig! Dessuten: INGEN TENNER. Whatsoever! Tenner er VONDT!!! Å deepthroate er heller ikke noe must. Holde hånda rundt skaftet og onaner samtidig. Og ikke dra, vend og brekk junior, det er også vondt. Hodet er mest følsomt, så vær spesielt aktiv (og mest forsiktig) rund det området Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 aktiv tunge, aktiv hånd, gap opp og lag press med munnen. Om du blir sliten i munnen gjør du det riktig. 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Lag ett ''vakuum'' med munnen din. Mange som mener at man ikke skal late som om man bare er en støvsuger, men ta det med i rutinen din så vil det bli en fin slanger, spesielt på penishodet Ellers så kan man faktisk bruke tenner også, men det er kanskje noe man burde spare til senere når man er blitt kjent med penisen i munnen din. Husk å runke han samtidig, lek litt med ballene hans, og 'ert' han med tunga di. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Beste er vel egentlig å spørre hva han liker. Men noen tips vil uansett være å bytte på med hva du gjør. Ikke gjør det samme hele tiden, da blir det kjedelig i lengden. ( Med mindre du vet akkurat hva du skal gjøre) Ikke vær redd for å leke med ballene, slikke og kysse andre steder rundt penis, eller kile han på skrukken med en finger. Skrukken(Stedet mellom rompehull og ballepung) Lykke til, og husk og spørre hva han liker! Lenke til kommentar
Indian Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Eskil Pedersen kan svare på det bedre enn andre gutter..... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Det skal mye til for at en blowjob er dårlig så tror ikke du skal være bekymret, bare pass på tenna. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Mye tunge og lite tenner. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Dette varierer fra person til person og situasjon og tidspunkt i akten. Selv liker jeg lett berøring, nesten kitting ved kos/start. Lett rund nedsiden av hodet. Lett rolig inn i munn og så langt du klarer (uten spy-fornemmelse, for det er litt turnoff for meg å se at noen holder på å spy) og så lager du vakum/suger deg litt fast når du går andre veien. Kos med ballene og vri-ronk forsiktig +++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg