Karl-Ivar Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Aurora Boralis Bildet er fjernet. Beskrivelse: Nordlys i vinternatta i Tromsø. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Interessante farger du viser i nordlyset. Så også det forrige og hvor du ønsket innspill på hva som er "riktige" farger, akkurat det har jeg ingen sterke meninger om - bortsett fra at på nattbilder generelt må det helt og holdent være fotografens eget valg (forutsetter da at fotograf har prøvd seg frem med fargetemperaturer for å finne sitt valg). Lysformasjonene på dette bildet er veldig flott, men på grunn av treet i nedkant foretrekker jeg det forrige. Dessuten er jeg nyskjerrig på hvilket objektiv du har anskaffet deg? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Greit av nordlyset! Fine fargetoner! Kunne vel unnvært tretoppen! God 3'er! Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Takk Tjernshaugen!! Det er en: Canon 24 mm 1,4 anbefales. 1 Lenke til kommentar
knuto2 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Fint bilde Karl-Ivar ville beskjært over tretoppene. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Flotte farger i vinternatten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg