WikingTOR Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 snart er det slutt med bredere smil for alle oss som hoppet på echo tilbudet :/ heldigvis så har de oppgradert linjene littegranne men hufff det blir en tøff overgang. Hvordan har det værdt å ha en fet linje? og hvordan blir det å gå tilbake til din opprinnlige hastighet? kommer du til å oppgradere? Uansett håper du har hatt like mye glede av 4 Mbits som jeg men problmet nå er at bravo linja kommer til å oppleves som treg!! luksusproblem vil noen si men likefult et problem :wink: Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 lurer bare på en ting, i siggen din.... Hvorfor har du underclocket din p3? Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Det blir en VELDIG tøff overgang.. eller.. har vært! Jeg avsluttet skoleåret med og bestille bredere smil. Nå er det tilbake i heimen med modem, og ingen mulighet for adsl. Sitter bare og venter på at antenna til radiolinken skal oppgraders, så jeg kan få det.. 4mbit til spiltta analog linje (26.4kbps), i beste fall radiolink 288/288kbps er litt av ett hopp Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 lurer bare på en ting, i siggen din....Hvorfor har du underclocket din p3? mmm har jo ikke det , skulle bare være litt morsom :wink: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Strengt tatt så har det vært litt bortkasta penger. Enkelt og greit fordi jeg nesten ikke bruker internettlinja mi til annet en www, mail, im og irc. Men når jeg først har lasta ned noe så er det utvilsomt kjekt med hastigheter på over 400 000 bitgrupper per sekund så det har vært morro Sitter litt med følelsen at "dette skulle vært standard ADSL hastighet". Jeg lurer litt på hvor mye ISPene måtte betalt for å oppgradere nettet slik at alle som nå sitter med en standard 704/128 linje fikk 4000/640. Og et spørsmål til, har NGT tjent på dette? For viss svaret er ja bør vi jo se liknende tilbud i framtiden. Og kanskje på permanent basis? Litt høyere pris, veldig mye raskere linje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå