ATLW Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) For ca 1 time siden så skrudde maskinen min seg bare av, helt av det blå. Jeg har tatt ut skjermkort, ram og koblet fra allt av ledninger, samt fjernet BIOS batteriet, fjærna jumper og resat bios via knappen bak (holdt inne i 30 sekunder) Det som skjer når jeg trykker på PÅ knappen, er at skjermkortets LED lys blinker 1 gang, og det varer i ca 1\10 av ett sekund. Jeg må da ta uttav strømkabelen før jeg kan repetere samme fremgangsmetode av blinking av LED... som ikke er så gøy. Mitt hovedkort er en ASUS Crosshair V Formula, Socket-AM3+, og PSU er av Corsair 1kW Kjekker innlegg i morgen fra 07:00-15:00... KRISE! EDIT: Har testet med ett annet hovedkort, men samme feilen oppstår. Så mest sansynligvis har PSU'en fått en overspenning eller noe lignende.... Fortsetter å teste. EDIT 2: Det er PSU'en som er gåen. Håper du har hatt en god tid når du leste allt dette. Endret 2. februar 2012 av ATLW Lenke til kommentar
settings Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 oj - her gikk det fort... har du tillgang på ny psu og teste med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå