Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En litt små klein situasjon.

Anbefalte innlegg

Alsåååååååååååååå

Det har seg sånn at på treningssenteret der eg trener der trener det 2 tvilling jenter/damer dem er vell ca 27, how so ever.

Det har seg sånn at her forleden så peisa eg på ho eine av søstrene, som den mannene grisen eg er så var eg då ikkje heilt fullstendig klar over at ho hadde ei søster, siden eg stort sett var totatly care i det ho sa, er jo for såvidt det enda.

Men i dag, så var tvillingsøstra litt inn i bilde, og eg oppdaga det plutselig ikkje før det ende opp på det "andre" rommet i huset, siden dem deler leilighet.

Dette er selvfølgeig en egga tvillinga noke som gjør saken litt små vrien, siden dei ser heilt forpult like ut.

Begge er naturlig nok interreserte i å holde kontakten vidare, alså eg ser jo kva dei meinar med det. Første eg tenkte er jo at eg kan bare lempe begge 2 over køya samtidig, men incest er vell noke dei er mildtsagt lite begeistra for, eg tenkte og på at eg kunne inrømme at eg ikkje visste at det var 2 av dei, men då blir det vell no more puzzzeeeh for min sin del, noke som er heilt utelukka, blir så masse prat på bygda, då blir damene tverre noken daga.

Det å ri fleire hesta har vanligvis ikkje vært et problem, men how to handle this?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du må huske og vaske litt "prim" av an når bytter da vettu..

Ja, passe på å telle uker også, ellers må eg nok fjerne tomatsuppe også.

hvor gammel er du? -synd å si det men tipper 15, fjortis altså!

Edit;

Tok opp mattården siden det var du som i bunn og grunn dro tråden ut på viddene, kor vidt eg skal vaske av verken prim tomatsuppe eller analhemorider er noko som ikkje framstår som et problem, det har ikkje blitt tatt opp i tråden sitt første innlegg eller i seinare innlegg.

Er 20, i den grad det er veldig relevant for deg.

Det er helt greit at du prøver å trolle, det er tross alt samliv og relasjoner forumet, men du kan i vertfall trolle med stil, ikkje bli en grinete taper når du failer :)

Men tilbake til tråden, ser helst at eg har en plan iløpet av morgen dagen :)

Endret av Priim
Lenke til kommentar

Dem er såpass like at eg tar lett feil av dem liksom, ho eine har ei tattovering på ankelen, men den ser en jo ikkje før det er litt for seint.

Men personlighet har aldri vært mi greie, er ganske likgyldig, sånn sett.

eehm, som sagt lenger oppe har ho eine onge, det er heilt fantastisk uaktuelt, desverre var det ho som var mest freaky, men men var no gøy så lenge det varte, men tror eg legger ballen død.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...