Holmgr3N Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hei... Jeg har SE T610, og netcom abb. ringte inn til netcom igår og fikk det jeg skulle... som jeg skulle installere.. gjorde så det, jeg erstatta når jeg installerte istedenfor å lage ny et eller annet. (var det dumt?) Når jeg nå prøver å sende MMS får jeg kommunikasjons-feil.. Hvorfor? Håper noen kan hjelpe.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Prøv å fjerne alle GPRS og MMS instillingene du har, og få tilsendt helt nytt oppsett. Funket for meg. (har Chess, ikke NetCom) Men hvis du nettopp har fått nytt kan det være problemer på nettet, mange som har tilsvarende problem, uten at det skal være noen grunn til det. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Åssen fjerner jeg det da? må jeg nullstille alt? når jeg installerer de innstillingene skal jeg ikke erstatte? skal jeg lagre ny? (eller hva det var forno) Lenke til kommentar
glade101 Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hei Anbefaler at du går til www.netcom.no. På høyre side finner du overskriften "Innstillinger og veiledninger" på blå bakgrunn. Når du velger denne går du videre med MMS, velger JA (regner med at du fikk aktivert MMS på ditt abb. når du ringte NetCom), velger telefon fra nettrekksmenyen og til slutt skriver du inn ditt telefonnr. Du får da tilsendt MMS innstillinger til din telefon, velg ja for å lagre disse. Det skulle gjøre susen for å kunne sende MMS'er (fortsatt gratis ut august :smile: ) Dette kan også gjøres ved å sende følgende som en sms til 1989: MMS T610 Når vi først er inne på oppsett. Har du/dere prøvd wap? Det er den knappen øverst på høyre side på telefonen. NetCom har nettopp lansert nye wapsider med farger og en ganske kul layout. På tide at wapping fikk en finere "touch and feel" . Wapper du til Nyheter og VG ser du at det faktisk dukker opp fargebilder sammen med nyhetene. OK, så er det ikke så bra kvalitet men det er da noe. Har du ikke satt opp telefonen for dette, gjøres det via samme webside som beskrevet over (velg WAP istedet for MMS). Eller send sms til 1989: GWAP T610 Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå