Boris Yeltsin Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hei. Jeg har blitt litt hekta på "Lagerkrigen" og andre bruktvarehandel-programmer som Pantelånerene i Detroit og Las Vegas, som går på MAX. Jeg lurte på om det finnes noe lager-auksjon i Norge, helst i Sørvest-Norge? Evt noen med erfaring? PS! Beklager om det er feil del av forumet.. fant ikke noe annet passende. 1 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Bump? Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Nei, tror ikke det finnes organiserte "lagerauksjoner" i Norge slik du ser på MAX. Derimot finnes det en god del dødsbo som går som auksjoner og politiet har ofte auksjoner fra lageret sitt. Du må nesten bare følge med i avisene og følge med der det skjer. Auksjoner, loppemarked o.l får altfor lite oppmerksomhet i Norge, noe som gjør de vanskelige å finne. 1 Lenke til kommentar
RubberDick Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 sendte mail til Citi storage og fikk dette til svar: Hei, I Norge er ikke dette lov. Vi har ikke planer om å starte med auksjonering i fremtiden. Takk for henvendelsen! 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Småbumper dette. Noen som vet hvordan man kan finne ut når/hvor det er auksjoner når man ikke har avis... ? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Småbumper dette. Noen som vet hvordan man kan finne ut når/hvor det er auksjoner når man ikke har avis... ? Kanskje bruke en såkalt søkemotor på Internet ? Endret 9. mai 2013 av OlaOlablakken 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Kanskje bruke en såkalt søkemotor på Internet ? Nei, det hadde aldri i livet falt meg inn! Jeg er allergisk mot søkemotorer, de gir meg byller og utslett. Lenke til kommentar
Chaao Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Det beste alternativet er å dra til en privat lager boks lokale. Der hender det at øagrer som skal kastes lar deg plukke ut det du vil ha. Helt gratis. Men av normal høflighet pleier jef å gi lott spenn som takk. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Hvis jeg googler "Auksjon norge", så får jeg opp flere titalls sider. En tidligere tid kikka jeg på denne siden http://www.auksjonshuset.no/neste-auksjon.html http://www.auksjonshuset.no/auksjon-vareauksjon-pa-hellerud-gard-171.html det så litt interessant ut, men jeg er usikker på om prisene det blir solgt for der er noe å "bli fet" av. Man skal nok ha kontakter over svært stor rekkevidde og komme med rimelig gode videresalgstilbud om man skal få dette levedyktig. Men det er en interessant idé. Må bare skaffe seg et hovedlager et sted, som man kan operére ut fra. Men med prisen på kjøring, frakt, post og alt det der, vet jeg ikke om det er lett å få ting til å lønne seg. Skal nok være veldig driftig. Lenke til kommentar
InfectedExo Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 (endret) Må bare si at programmer som "Lagerkrigen" og "Pantelånerne i Detroit" helt klart er fake. Når det gjelder "Pantelånerne i Las Vegas", derimot, er det et godt og riktig informasjonsprogram. Siden du allerede har fått svar på spørsmålet, tenkte jeg at jeg kunne linke til noen klassiske auksjonsnettsider på nettet. Du har blant annet http://qxl.no, og http://netthandelen.no. Forøvrig auksjonere politiet ofte hos QXL. EDIT: Hvorfor bumper vi en 5 år gammel tråd..? Endret 25. oktober 2017 av LexCore Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Jeg la ikke merke til det ^^ Aner ikke hvorfor folk gjør sånt. Satser på ekstrem kjedsomhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå