ManaSky Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hei! Fire andre og jeg lagde et spill på 48 timer på Global Game Jam i Hamar i helgen som var. Det kan lastes ned herfra (spillet krever Windows): http://www.lincread.com/HouseofPuzzles.zip Det hadde vært fint å få litt feedback! Hvis folk synes det er gøy, så kan det hende vi lager flere levels og gjør et fullverdig spill ut av det. Derfor er det viktig for oss at du er ærlig! Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Bra det! Mye bedre enn det jeg kodet på ggj:p Har igrun ikke noe annet å si enn det selvsakte, som mangel på meny og levler. Bra lyder og grafikk. (Kollisjnstestingen virker kanskje litt klønete.) Lenke til kommentar
ManaSky Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Takk for feedback! Kollisjonsboksen til karakteren kan sikkert gjøres litt mindre. Hvor lang tid brukte du ca. på å løse alle etasjene? Hvor i Norge deltok du? Endret 3. februar 2012 av ManaSky Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Tok en stund. Måtte bruke en noen minutter på level 2, på den første måtte jeg restarte fordi jeg ikke kom meg frem i mørket, så ble jeg tatt av spøkelse en noen få ganger på 3. Men var ikke vanskligere enn jeg ville ha holdt de tre banene som de tre første, å heller legge på vanskligere baner etter det. Grimstad i fjor, det het shepherd tror jeg, ikke ved å prøve:P Lenke til kommentar
ManaSky Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Hehe, de to første årene jeg deltok, så ble det ikke mye til spill da heller. :!: Første året var jeg grafiker, siden jeg ikke kunne nok til å programmere noe på så kort tid. Andre året jeg deltok, for to år siden, slet jeg med en bug som gjorde at jeg bare rakk sånn 20 sekunder med gameplay. Og så tredje gang jeg deltok klarte jeg endelig å programmere noe som ligner et spill. Så det går bedre for hvert år. Endret 3. februar 2012 av ManaSky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå