AnonymDiskusjon Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Skal uheldigvis inn å sone en dom på 9 måneder på Fyresdal Fengsel, skal møte i Arendal fengsel først men vil vite en beskrivelse om hvor det ligger og det er ingen adresse og hadde vært greit å kunne fortalt hvor det ligger til folk som skal besøke meg Kan noen hjelpe meg ? Postet av anonym: be0e957f95c07c0cd594523ff0b7d041 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Kriminalomsorgen Arendal fengsel, Kleivgrend avdeling 3870 Fyresdal Sikkert såpass ute i gokk at det ikke er noen gateadresse der. http://maps.google.no/maps?q=3870+fyresdal&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=0x463893fdc32d07b7:0xa708edcba38db7ee,Fyresdal&gl=no&ei=9aUpT6bZKY3Z4QTcpcm5Aw&sa=X&oi=geocode_result&ct=image&resnum=1&ved=0CCIQ8gEwAA Tviler på at "Fyresdal Bed & Breakfast" er det samme som fengselet, men det er jo lov å håpe. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Skal uheldigvis inn å sone en dom på 9 måneder på Fyresdal Fengsel, skal møte i Arendal fengsel først men vil vite en beskrivelse om hvor det ligger og det er ingen adresse og hadde vært greit å kunne fortalt hvor det ligger til folk som skal besøke meg Kan noen hjelpe meg ? Postet av anonym: be0e957f95c07c0cd594523ff0b7d041 En kammerat tilbringte litt tid der, området heter "Kleivligrend", var et mareritt å finne på GPS når jeg var oppe å besøkte ham sammen med kjæresten hans. 9mnd i fyresdal kan bli kjedelig, det er en stusselig leir, men det er åpen soning så du vil ikke føle deg så inneslukket. Jeg skrev en blogpost basert på min kammerat's opphold der: http://frankhaugen.blogspot.com/2011/06/norwegian-prison.html. men for å svare på spørsmålet ditt, her er koordinatene: 59.232615,7.954863 (søk på disse koordinatene i google maps) -frank PS. husk at uansett hvor kjedelig det er å sitte inne så er det inge løsning å dope seg eller rømme, det havner man på lukka avdeling av, og ifølge min gode venn som har forsøkt det også er visst ikke det noe kult 2 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Skal uheldigvis inn å sone en dom på 9 måneder på Fyresdal Fengsel, skal møte i Arendal fengsel først men vil vite en beskrivelse om hvor det ligger og det er ingen adresse og hadde vært greit å kunne fortalt hvor det ligger til folk som skal besøke meg Kan noen hjelpe meg ? Postet av anonym: be0e957f95c07c0cd594523ff0b7d041 Kan jeg få spørre om hva du skal inn for? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå