Jarvis Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Husker tidlig i rekruttperioden på Madla at vi tok portrettbilder som vi skulle få iløpet av tjenesten. Er det noen som kjenner til hvor lang tid det tok før dere fikk bildene? Jeg var av Mars kontigent 2011. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Nokså nært dimmedato. Lenke til kommentar
Krabbepimpen Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Fikk mine bilder siste uken av rekruttskolen, september 2011 kontigent på madla Endret 2. februar 2012 av Krabbepimpen Lenke til kommentar
greenman Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Samme som krabbepimpen. September 1009. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Fikk mitt også i slutten av rekrutt perioden. Kont 1003 Har du bestilt ? Husker man måtte si ifra til befalet om man ville ha eller ikke. Lenke til kommentar
koots Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg fikke vel ikke mine før de dukket opp i posten, dette var vel 1-2 mnd etter rekrutten om jeg husker riktig. Kull 1107 Lenke til kommentar
Jarvis Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Nei altså, nå tenker jeg på dette individuelle portrettbildet, ene og alene uten troppen. Pratet med flere fra troppen, og de har ikke fått bildene heller. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) JEg bestilte bildet, men fikk ikke før rekrutt slutt og ble med hånda på brystet lovet at det skulle bli ettersendt sammen med dogtag, nametags og alt det snafset jeg ikke hadde fått, dimmedatoen har vært for 6-7 ,måneder siden ennå ikke sett noe bilde, dogtag eller nametag Greit at forsvaret er en verna bedrift for som privat hadde den ikke fungert bedre enn om 2 marsvin var generaler har jeg på følelsen av. Over troppsjefs nivå føler jeg at det ikke er mye som fungerer til tider og det som fungerer går så sakte. Da jeg nevnte at jeg ikke hadde fått det over en måned senere etter rekrutten, lo befalet av meg og sa jeg kunne se langt etter noe av de tingene. Endret 2. februar 2012 av Zimmerh Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Varierer vel stort fra avdeling til avdeling det der... Vi fikk dogtags, nametags and whatnot da vi kom tilbake etter rekrutten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå