_tHokA_ Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Dama mi har skaffet seg en ipad 2 og jeg har også lyst på en sånn. Ser så greit ut, enkel å ha med seg også. Men har bare er lite spørsmål. Hvem av tab 10.1 eller ipad2 burde man satse på? Skriv gjerne hvorfor også Kan også legge til at jeg liker android veldig godt. Derfor det står nå mellom de to Endret 2. februar 2012 av _tHokA_ Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Kan Transformer Prime fra Asus være aktuell for deg? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Har sett litt på den ja Lenke til kommentar
Swome Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Prime er det klart beste android-brettet på markedet i dag, så bør heller stå om den eller ipad. Fikk min Prime i går og den er fantastisk Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Prime er det klart beste android-brettet på markedet i dag, så bør heller stå om den eller ipad. Fikk min Prime i går og den er fantastisk Nice! Kan du dele dine erfaringer her etterhvert da? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Det er en egen tråd for Prime hvor mange har delt sine erfaringer, så hvis det er noe du lurer på kan du spørre der. Så langt vil eg no bare si at eg e veldig fornøyd. Funker utmerket til surfing, spill og video, og det er ingen antydninger til hakking og lag som med mange andre androidenheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå