lur4d Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Han ga jo en advarsel til Vermaelen først, og Song har fått en advarsel, så neste frispark som Song/Arteta lager regner jeg med blir gult. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Søplete innlegg av Walcott nok engang. Hadde evig tid også Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Håper Walcott blir byttet ut i pausen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Dårlig omgang av oss sett under ett. Shaky i forsvar, elendig utteling på gigantiske sjanser. Det positive er at vi har possession og får en del rom. Vermaelen har vært svaaak på venstreback, tilsvarende dårlig har Walcott vært dårlig. AoC ok. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Ufattelig å bomme der, Walcott. Walcott hadde virkelig fortjent noen kamper på benken etter de siste 10 kampene, synd vi ikke har andre vinger som kan gå inn i laget. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Ufattelig å bomme der, Walcott. Walcott hadde virkelig fortjent noen kamper på benken etter de siste 10 kampene, synd vi ikke har andre vinger som kan gå inn i laget. Enig. Hvis han ikke skal score på DE, så har han virkelig ingenting å bidra med på laget. Vi starta bra, men slapp Bolton mer til i omgangen. Vi ble også litt mindre presise framover. Jeg har troa på at gutta skjerper seg. Ser for meg at vi vinner med minst to mål Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Vi kan fortsatt vinne, men sannsynligheten har sunket drastisk. Bommer man på 3 100% sjanser vinner man sjelden fotballkamper. 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Håper på reprise av andreomgangen mot Villa. Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Henry varmer opp, bytt ut Walcott ASAP Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Bolton har kommet mer og mer inn i kampen. Kan se ut som lufta har gått litt ut av Arsenal for øyeblikket. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 lol hva driver szszney med O_o Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Fikk ikke med meg hva Szczesny gjorde, hva skjedde? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Javel, Ramsey. Vits å løpe 50 meter tilbake mot eget mål. Aaaargh Fikk ikke med meg hva Szczesny gjorde, hva skjedde? Sto og prøvde å finte vekk en bolton spiller innenfor 16 meteren. Jævla farlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå