feed Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hei! Har hørt masse fint om Abit IC7-G hovedkortet som tilbyr en rekke egenskaper osv... helt til jeg leste igår om brukere som hadde problemer med den integrerte lyden og var visst veldig misfornøyde. Noen som har dette hovedkortet eller har noen kommentarer og gi angående det? Mvh undertegnede :-? Lenke til kommentar
Snillfisk Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Har Ic7-G og er meget fornøyd, har personlig ikke hatt noen problemer med lyden.. men jeg vet det er ganske mange som har.. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Er ikke IS7-G nesten like bra da? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Det er/var vel noen problemer når du koblet til mic,er ikke sikker da jeg ikke bruker det integrerte lydkortet. Lenke til kommentar
woohaa Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 vel, mitt er på vei tilbake til komplett http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...0112&highlight= Lenke til kommentar
GnOHm Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg har ikke hatt noen problemer med mitt IC7-G enda Håper det ikke dukker opp noen Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Har selv to av dem, ikke noe bemerkelseverdig har hendt her, med Abit's policy på åpenhet når der har vært "noe galt" så tror jeg man kan slå fra seg at der er problemer (som ikke BIOS oppdateringer retter) frem til Abit forteller oss noe annet. Lenke til kommentar
Kannern Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg har ikke merket noe, men så bruker ikke jeg det integrerte lydkortet heller da Lenke til kommentar
fjohan Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg har heller ikke merket noe som helst negativt med dette kortet Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 En annen feil som er oppdager er at bios ikke takler minnet på høyere hastighet enn 255 (510 mhz) dette vil enkelt kunne fikses med en biosoppdatering og har ingen betydning for andre enn dem som skal klokke VELDIG høyt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå