Seisi Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hei. Har gjort meg ferdig med "Introduction to Java Programming comprehensive edition" og lurte på om noen hadde en bok å anbefale som bygger på dette, altså mer avansert. Har søkt litt rundt men vet ikke helt hva jeg burde starte på. På forhånd takk Lenke til kommentar
droidy Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Effective Java kan trygt anbefales. Finnes også ymse andre bøker, som skal gjøre deg til en bedre programmerer, men husker ikke navnet på de nå. Du kan alltids begynne å lese om forskjellige typer algoritmer da. Du tror kanskje at du vet hvordan du enkelt (og raskt) skal sortere f.eks. en tabell raskest mulig, men da tar du mest sannsynlig feil... Endret 1. februar 2012 av droidy Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Takk for svar, skal sjekke ut den boka! Joda, jeg kan litt om algoritmer, har tross alt hatt et algoritmefag på NTNU i og med at jeg studerer data. Men hittil har vi kun hatt den javaboken der, så skal bli fint med en ny! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå