iver89 Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Har en 3410 jeg tenkte jeg skulle koble til PCen. Men, denne telefonen, samt 3310/3330/3350, har kontaktene for F- og M bus under batteriet, som må være i for at jeg skal gjøre no med den i det hele tatt. Så jeg lurte på om noen vet om noe sted i Norge hvor de selger slike kontakter? Om det ikke finnes noe slik butikk her, er det noen som har noen anbefalinger å komme med om butikker i utlandet? Slik ser kontakten ut Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 please! trenger virkelig denne kontakten, er helt umulig å koble noe som helst til telefonen uten. kontaktene sitter altså under batteriet, og under et metallgitter som jeg fant ut da jeg åpnet telefonen. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Den kontakten der har sånn plass for at den og batteriet kan være i samtidig.. www.hammar.no selger slike kabler.. Si i fra hvis jeg missforstod spørsmålet ditt, lurer på om jeg gjorde det... Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 aen i ellefte den var dyr :o ! så en på en site som het ucables.com, der kostet den 6 euro (50'lapp). Hvor mye koster det i frakt ca? Lenke til kommentar
Corn Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Vet ikke jeg.. Bor du i nærheten av smestad kan du sikkert låne min Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 det hadde vært dritflott! bor på frogner, en liten sykkeltur og jeg er fremme. Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hvis du har en clas ohlson butikk i nærheten av der du bor får du dem får 250 eller 300 kroner... edit... eller du kan sykle en tur til skedsmo, så skal jeg se om jeg finner min kabel!! Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 har selve flasher kabelen og mbus kabelen (hjemmelagde greier, funker på 6150'en min da, med kontakter på utsiden), er bare selve kontakten jeg mangler. så tenkte jeg ikke behøvde å betale så mye for dette her. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Ja jøss, ikke noe problem.. Sjekk private meldinger så skal jeg sende deg mob-nummeret mitt.. Går på fagerborg btw, sånn i tilfelle du faktisk hadde gått der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå